Silnik BMW 3.0d mocy 265KM z oznaczeniem B57 wszedł do produkcji od 2015 roku i miał zastąpić wysłużoną jednostkę 3.0 N57. Konstrukcja nowoczesna, w której zastosowano najnowsze rozwiązania technologiczne mające wpłynąć na osiągnięcie jak najwyższych parametrów. W wersji 265-konnej silnik współpracuje z dwoma turbosprężarkami. Nowa konstrukcja spełnia bardziej rygorystyczne normy spalin Euro 6.
Podsumowując silnik konstrukcji BMW 3.0 R6 d jest technologicznie bardzo zaawansowany, może pochwalić się świetnymi osiągami i jest skierowany do osób szukających silnika o najwyższych parametrach. Niestety koszty utrzymania oraz serwis tej jednostki niestety nie należą do tanich, a ewentualne naprawy lub wymiany zużytych części mogą pochłonąć spory budżet.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: bezpośredni
Bezpośredni Common Rail
Olej
Zalecany olej do silników diesla BMW z filtrem cząstek stałych
BMW 5W-30, Longlife-04/MB 229.31/MB 229.51
Przeglądy/wymiany oleju
co 20.000 tys/km lub według wskazania komputera w zależności od warunków użytkowania, może przesunąć się nawet do 30.000 km.
BMW Seria 3 G20 330d 265KM (B57D30)
BMW Seria 5 G30 530d (265KM)
BMW Seria 6 GT G32 630d 265KM (B57D30)
BMW Seria 7 G11 730d (265KM)
BMW X3 G01 xDrive30d 265KM (B57D30)
BMW X4 G02 xDrive30d 265KM (B47D20)
BMW X5 G05 xDrive30d 265KM (B57D30A)
BMW X6 G06 xDrive30d 265KM (B57D30)
BMW X7 G07 xDrive30d 265KM (B57D30)
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |
BMW Seria 3 G20 330d 265KM (B57D30)
BMW Seria 5 G30 530d (265KM)
BMW Seria 6 GT G32 630d 265KM (B57D30)
BMW Seria 7 G11 730d (265KM)
BMW X3 G01 xDrive30d 265KM (B57D30)
BMW X4 G02 xDrive30d 265KM (B47D20)
BMW X5 G05 xDrive30d 265KM (B57D30A)
BMW X6 G06 xDrive30d 265KM (B57D30)
BMW X7 G07 xDrive30d 265KM (B57D30)