Silniki Volvo 2.0 D2 / D3 / D4 / D5 są stosowane w samochodach marki
Silnik Volvo 2.0 D3 16V DRIVe D4204T16 o mocy 150KM z maks. mom. obr. 320Nm wszedł do produkcji w 2018 roku. Znajdziemy go w modelach V60 II oraz XC40. Silnik zaawansowany technologicznie, posiada system SCR ze zbiornikiem AdBlue o pojemności 11,5l, spełniający najbardziej rygorystyczne normy spalin Euro6d. Jednostka wyposażona w pojedynczą turbosprężarkę. Silnik może pochwalić się bardzo dobrymi osiągami, przyzwoitą kulturą pracy oraz świetną dynamiką.
Opinia:
Kupiłem XC40 D3 z roku 2019 z przebiegiem 87000km . Od pół roku bez niespodzianek zrobione 4000km. wszystko działa/ wymieniłem jedynie komplet tarcz i klocków (OEM). Spalanie w mieście ok.8,4l/100km.Dynamika średnia (ale nie na tym mi zależało) a bardziej na widoczności a ta jest bdb.
Pilnować
oleju i filtrów co 10000km i powinno być OK.
8.0/10
6.0/10
6.0/10
Silnik:
D4204T16
Rocznik:
2019
Przebieg:
91000
Spalanie:
8.2 l/100km
Polecam
27.09.2024V60II
(3.0)
Opinia:
Być może trafiłem taki egzemplarz. Auto przejechało 235tys i turbo się poddało. Przy 240 apetyt na olej w granicach 0,7litra na 1000km olej rawenol 0w30 płukanki itd nic nie pomogło wymiana co 10tys tragedia
2.0/10
2.0/10
5.0/10
Zalety:
Według mnie dynamika przyzwoita nic więcej
Wady:
Pobiera olej kulturą pracy też nie grzeszy
Silnik:
150 d3
Rocznik:
2019
Przebieg:
248000
Spalanie:
6.7 l/100km
Odradzam
13.08.2024Volvo V60 II 2,0
(5.7)
Opinia:
Zakupiłem Volvo V60 II D3 z tym silnikiem, przebieg 158.000km.
Wymiana koła dwumasowego i sprzęgła: 6300PLN. Poduszka silnika olejowa: 1200PLN. Wtrysk 4 cylindra 3000PLN. Brak zamienników na rynku- tylko oryginały.