Silniki Jaguar Land Rover TD / SD są stosowane w samochodach marki 
																																		
															 
						 
						
							Silnik Jaguar 3.0 V6 SD 24V 300KM  występuję w samochodach marki Land Rover, Jaguar . Jest to konstrukcja koncernu PSA którą można spotkać w modelach Peugeot oraz Citroen.
						 
					 
					
					
									
 
							
  
					
									
 
							
 
					
																														
								
									
Popularne odmiany tego silnika 
								
																
							 
																							  
						
					
					
						
							
								
Specyfikacja  
							
							
                                                                                                    
                                        Rodzaj układu:
                                        6-cylindrowy 
                                    
                                                                
                                                                                                    
                                        Ilość zaworów:
                                        24 
                                    
                                                                
                                                                                                    
                                        Typ wtrysku:
                                        bezpośredni 
                                    
																												Bezpośredni Common Rail /ciśnienie 2000 barów 
																								 
						 
						
							
								
Zalety  
							
																														
																			trwała konstrukcja 
																			bardzo dobra dynamika 
																			wysoka kultura pracy 
																			przyzwoity poziom spalania 
																	 
													 
						
							
								
Wady  
							
																														
																			wysokie koszty serwisu 
																			koszty części oraz ich dostępność 
																			problematyczny Filtr cząstek stałych 
																	 
													 
					 
                
								 
									
 
							
							
							
							
 
						
								
								
								                    								
								
								
																
							
								
Informacje serwisowe  
							
							
																	
										Kod silnika:
										AJV6D 
									 
																									
										Turbosprężarka:
																					Ze zmienną geometrią 
																													 
																									
										Rozrząd:
																															Pasek , wymiana po po 180.000 km lub 10 lat																			 
																									
										Sprzęgło:
																					Z kołem dwumasowym 
																													 
																									
										Filtr cząstek stałych:
																					Występuje 
																				Euro 6									 
																																	
										Wtryski:
										Piezoelektryczne 
										 Firma Siemens									 
																																											
										Ilość oleju silnikowego:
										6.3 L , typ oleju: 5W30 , wymiana po 30.000 km lub 2 lata 									 
																							 
													 
										
				
					
                    
                        Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną                    
					
					
									
 
							
									 
						
							
 
						
					
					                                             
                            
                                
Samochody z tym silnikiem 
                            
                            
                         
                    					
					
					
									
 
							
 
                    
                    
						
						
							
								
Średnia ocena użytkowników 
							
														
								
									
										
											Średnia (głosów: 0) 
											(0.0)  
										 
										
											Trwałość 
											0.0/10  
										 
										
											Utrzymanie 
											0.0/10  
										 
										
											Dynamika 
											0.0/10  
										 
									 
								
								
									Głosy według opinii  użytkowników:
									0 
									0 
								
							 
							
							
								
																		
										Czy poleciłbyś ten silnik? 
										
											Suma głosów:
											76 
										
									 
									
								 
							 
						 
                        
									
 
							
  
												
                        
							
								
Najbardziej awaryjna część 
							
							
								
																		
										
											Turbosprężarka 
											
												 
												45% 
												
													Zagłosuj 
												 
											
										 
										
											Wtryskiwacze paliwa 
											
												 
												18% 
												
													Zagłosuj 
												 
											
										 
										
											Pompa wtryskowa 
											
												 
												9% 
												
													Zagłosuj 
												 
											
										 
										
											Sprzęgło / Dwumasa 
											
												 
												9% 
												
													Zagłosuj 
												 
											
										 
										
											Filtr DPF / FAP 
											
												 
												9% 
												
													Zagłosuj 
												 
											
										 
										
									 
									
										Suma głosów:
										11 
									
								 
							 
                         
                        
                     
                    
                    
	
		
		
			
			
				
																Dodaj opinię i oceń silnik 
									 
			
			
			
				
Opinie użytkowników  
			
            
            
                Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądź pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami