Mitsubishi

Silnik Mitsubishi 2.8 TD 125KM 4M40

1026
Silnik Mitsubishi 2.8 TD 125KM 4M40

Silniki Mitsubishi TD / DI-D są stosowane w samochodach marki

  • Mitsubishi

Silnik Mitsubishi 2.8 TD 125KM 4M40 miał zastosowanie w latach 1993-2000 w modelu Mitsubishi Pajero II.Jednostka wykonana z żeliwa i aluminium wyposażona w pompę wtryskową Bosch VE oraz rozrząd oparty na łańcuchu.O ile konstrukcja silnika jest dosyć trwała i bez problemu pokonuje przebiegi ponad 400 tys to jej osprzęt jest dosyć problematyczny.



Do najbardziej znanych awarii trzeba zaliczyć rozciągający się łańcuch rozrządu,zatykające się klapy kolektora i EGR  oraz awarie wspomnianej pompy Bosch.Oczywiście jest to wszystko uzależnione od tego jak silnik był serwisowany ale warto sprawdzić przed zakupem jego stan.Po za tym użytkownicy sobie chwalą jednostkę za dobrą dynamikę przyzwoitą kulturę pracy oraz dobre osiągi,

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: pompa

Pompa wtryskowa Bosch VE

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • dobra dynamika
  • przwoite osiągi

Wady

  • awaryjny osprzęt
  • zatykający się EGR
  • awarie kalpa kolektora
  • rozciągający się łańcuch rozrządu
  • przy dużych przebiegach możliwość pęknięcia głowicy

Informacje serwisowe

  • Turbosprężarka: Ze zmienną geometrią
  • Rozrząd: Łańcuch
  • Sprzęgło: Z kołem dwumasowym
  • Filtr cząstek stałych: Brak
  • Silnik spełnia normę spalin EURO3
  • Ilość oleju silnikowego: 6.5 L, typ oleju: 5W40, wymiana po po 10.000 km lub 1 rok
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Samochody z tym silnikiem

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
100%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądź pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami