Miękka hybryda BMW 3.0 R6 24V d mHEV Power B57D30T2 pojawiła się w ofercie niemieckiego producenta w 2022 roku i występuje w samochodach serii X5 G05, X6 G06 oraz X7 G07. Jest to nowa generacja miękkich hybryd BMW 48V mHEV Power.
Do napędu wykorzystano znaną od lat jednostkę wysokoprężną 3.0 R6 24V d o mocy 340KM. W odróżnieniu od wcześniej montowanych miękkich hybryd tutaj zastosowano silnik elektryczny o większej pojemności baterii 0,96 kWh i mocy 12KM przy znacząco wyższym momencie obr. wynoszącym 200 Nm. Moc systemowa napędu wynosi 352KM a moment obr. 700 Nm.
Poza nowym układem hybrydy wprowadzono także wtryskiwacze z elektrozaworem i obniżono maksymalne ciśnienie wtrysku do 2500 bar. Zamiast aluminium stosuje się obecnie tłoki stalowe.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: bezpośredni
Common Rail
Typ silnika: Diesel
Moc silnika: 340 KM
Moment obrotowy: 700 Nm
Pojemność baterii: 0.96 kWh
Moc silnika EV: 12 KM
Moment obrotowy EV: 200 Nm
Typ hybrydy: 48V miękka (mHEV)
Moc systemu: 352 KM
Moment obr. systemu: 700 Nm
Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
Trwałość | 0.0/10 |
Utrzymanie | 0.0/10 |
Dynamika | 0.0/10 |