SsangYong

Silnik SsangYong 2.0 e-XDi 16V 175KM D20DTF

7381
Silnik SsangYong 2.0 e-XDi 16V 175KM D20DTF

Silniki SsangYong XDi / e-XDi są stosowane w samochodach marki

  • SsangYong

Silnik SsangYong 2.0 e-XDi 16V 175KM D20DTF stosowany od 2010 roku w modelach Actyon/Korando .Konstrukcja firmy SY w której wprowadzono wiele rozwiązań z innych koncernów.Jednostka wykonana z żeliwa wyposażona w układ wtryskowy Delphi Common Rail z rozrządem opartym na łańcuchu oraz turbosprężarką Garrett GTB1752VLK.


W opinii użytkowników oraz serwisantów silnik ma mieszane opinie, w niektórych dochodzi do poważnych awarii takich jak obracanie się tulei na wale korbowym powodem tej usterki jest jazda na zbyt niskich obrotach co powoduje spadek ciśnienia oleju.Kolejnymi przypadłościami są awarie wtryskiwaczy,pompy wysokiego ciśnienia czy turbosprężarki.Zaleca się szczegółową kontrolę osprzętu oraz stanu oleju aby uniknąć tych poważnych awarii.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Bezpośredni Common Rail

Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • bardzo dobra elastyczność
  • niski poziom spalania

Wady

  • awarie wtryskiwaczy Delphi
  • awarie pompy wysokiego ciśnienia
  • obracanie się tuleji wału korbowego

Informacje serwisowe

  • Kod silnika: D20DTF
  • Turbosprężarka: Ze zmienną geometrią
  • Rozrząd: Łańcuch
  • Sprzęgło: Z kołem dwumasowym
  • Filtr cząstek stałych: Występuje Euro4/5
  • Ilość oleju silnikowego: 6.0 L, typ oleju: Total Quarts INEO ECS 5W-30, wymiana po co 20.000 km lub 1 rok
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądź pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami