Popularne na rynku

Opel Insignia A 2.0 CDTI 131KM (A20DTJ)

49616

Dane techniczne

Opel Insignia A 2.0 CDTI 131KM (A20DTJ)
Pojemność [cm3] 1956
Moc [KM] 131
Moment obrotowy [Nm] 300
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 200
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.6

Lata produkcji: 2008-2013

Nadwozie: liftback sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.5L

Trasa 4.7L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu 150 000 km lub 10Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 CDTI 160KM 8.9 8 1 6.6 l/100km
2.0 CDTI 195KM 9.5 1 0 6.5 l/100km
2.0 CDTI 110KM 7.0 0 1 7.5 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 5) (6.8)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 6.8/10
Koszty utrzymania 6.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 3 2

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.6L

Średnie 6.9L

Trasa 6.1L

Najbardziej awaryjna część

14%
4%
10%
47%
0%
0%
0%
0%
24%
Suma głosów: 49

Opinie użytkowników

09.03.2017 Darek Insignia/2010/210000
Średnia ocena: (0.0)
Trwałość silnika 0.0/10
Niezawodność auta 0.0/10
Spalanie ON 0.0/10
Koszty utrzymania 0.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.5L

Trasa 6.1L

Opinia: 160KM, Tourer. Używam trzy lata, samochód godny polecenia, ze względu na dobrą aerodynamikę jest cicho przy dużych prędkościach autostradowych, nie miałem żadnych poważnych awarii, właściwie żadach awarii. Zepsuł się nad rejestracją włącznik otwierania tylnej klapy. Kupiłem na allegro nowy za 30zł lub coś koło tego
Zalety: Wygląd, komfortowa choć nie jest miękkim autem, silnik o bardzo dobrej dynamice
Wady: masa dosyć duża, więc cięzko z miejsca ją poderwać
Polecam
10.11.2015 Maciek Insignia/2009r/66 tyś. km
Średnia ocena: (6.3)
Trwałość silnika 2.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Opinia: Witam. Swoją Insignię kupiłem w 2010roku - model z 2009r z promocji rocznika. Silnik 2.0 CDTI 130 KM, sedan. Nowe auto, bez przebiegu. Plusy: duży, wyciszony, wygodny (polecam tapicerkę z rozsuwaną częścią podkolanową kierowcy), wydajna klimatyzacja, spalanie średnio wg. komputera 7,2-7,5 l/100km ON. Ponadto ciężki,
Zalety: duży wygodny bezpieczny xenony klima pojemny bagażnik
Wady: trwałość silnika ! trzeszczące plastiki kiepskie głośniki słaba dynamika z tym 130 konnym silnikiem
Odradzam
21.01.2015 Przemek EcoTEC 130KM rok2011
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 6.7L

Trasa 5.8L

Opinia: Jeżdzę na codzień w Wielkiej Brytani Bo to Vauxhall i jestem bardzo zadowolony z tego samochodu miałem wcześniej Vectrę c 2.2 benzyna też była super ale nie zamienił bym tego auta na żadna inna furę polecam
Zalety: Idealny dla 4 osobowej rodziny ,ekonomiczny,ładny,
Wady: Szybko siadajace microstyki Zamia tylnej klapy
Polecam
14.08.2014 Piotr Kombi 2.0 130 KM/2010/167000
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.8L

Trasa 6.1L

Opinia: Jeżdżę autem od roku - byłem m. in 2 razy w Wielkiej Brytanii. Wcześniej jeździłem Octavią 1.9 TDI z 2008 i Megane 1.5 z 2005 r. Insignia to najlepsze auto jakie miałem. Super się prowadzi, niezawodne na trasie. Jedyny minus- to nie jest auto na
Polecam
30.01.2014 Piotr 2,0CDTI 130KM
Średnia ocena: (4.3)
Trwałość silnika 6.0/10
Niezawodność auta 4.0/10
Spalanie ON 3.0/10
Koszty utrzymania 4.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.5L

Trasa 6.5L

Opinia: Silnik 130KM wystarczający do codziennej jazdy. Trochę głośny przy ruszaniu na niskich obrotach. Po 70kkm wyciek spod uszczelki kolektora układu chłodzenia, trochę za szybka awaria kosztowna w usunięciu. Zamarzający zamek tylnej klapy, jakieś piski pod silnikiem. Wizualnie z zewnątrz fajna bryła. W środku wystarczająca ilość
Odradzam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

14%
4%
10%
47%
0%
0%
0%
0%
24%
Suma głosów: 49