Popularne na rynku

Peugeot 508 I 1.6 HDi 112KM (DV6C)

35736
Kategoria: Peugeot 508

Dane techniczne

Peugeot 508 I 1.6 HDi 112KM (DV6C)
Pojemność [cm3] 1560
Moc [KM] 112
Moment obrotowy [Nm] 240
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów
Prędkość maksymalna [km/h] 190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.3

Lata produkcji: 2010-2014

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 5.9L

Średnie 4.8L

Trasa 4.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 3.8
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 HDi 140KM 9.4 5 0 5.7 l/100km
2.0 HDi 163KM 9.4 19 0 6.5 l/100km
2.2 HDi 204KM 8.5 2 0 6.7 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 7) (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.3/10
Spalanie ON 9.4/10
Koszty utrzymania 9.3/10
Głosy według opinii użytkowników: 7 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.8L

Trasa 4.8L

Najbardziej awaryjna część

55%
3%
7%
8%
2%
0%
5%
2%
18%
Suma głosów: 60

Opinie użytkowników

19.02.2021 508 I 2012/190tyś
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.5L

Trasa 5.5L

Opinia: Samochód ogólnie wygodny i komfortowy ale jednocześnie dość toporny w prowadzeniu. Za twarde i głośne zawieszenie. Trzeszczące plastiki. Niska kultura pracy lewarka zmiany biegów. Osiągi i spalanie akceptowane. Awaryjność - drobiazgi w stylu niedziałające grzanie foteli czy hamulec ręczny.
Zalety: cena, silnik, przestrzeń w środku, wyciszenie, wyposażenie, właściwości jezdne
Wady: głośne zawieszenie, duża średnica zawracania, widoczność, ogrzewanie wnętrza, schowki
Polecam
31.10.2020 508 2011/185 tys
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.3L

Trasa 4.5L

Opinia: użytkuje 2 lata...zero problemów..niskie spalanie..na trasie zszedłem do 3,9...trasa 1300 km
Zalety: silnik, zwieszenie, komfort,
Wady: światła drogowe...mogły by byc lepsze....poza tym nie mam do czego sie przyczepić.... no moze jeszce czujniki cofania powinny szybciej oszczegać
Polecam
12.07.2019 508 SW 10000
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.2L

Średnie 5.4L

Trasa 4.4L

Opinia: posiadam 508 SW to wersja kombi takie oznaczenie.1.6 hdi daję naprawdę rade ....nie jest to wyścigówka...do normalnego użytkowania super oszczędna jednostka
Zalety: sporo miejsca ,polecam to auto bardzo udany zakup
Wady: brak,jak dla mnie mało schowków podręcznych kierowcy nie ma gdzie komórki położyć
Polecam
23.10.2015 Anonim 508 2011 145000
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Opinia: udany zakup
Polecam
02.04.2014 Drivter Peugeot 508 2011 68.000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.7L

Średnie 5.3L

Trasa 4.7L

Opinia: Kilka dni temu dopiero kupiłem 508-kę z tym silnikiem, ale już na pierwszy rzut wychodzą wnioski: Bardzo oszczędny. W mieście 5,7 l/100. Wysoka kultura pracy silnika to kolejny atut. Co do awaryjności i kosztów eksploatacji to na razie się nie wypowiadam ponieważ za wcześnie.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

55%
3%
7%
8%
2%
0%
5%
2%
18%
Suma głosów: 60