Peugeot

Peugeot 508 I 2.0 HDi 140KM (DW10BTED4)

34369
Kategoria: Peugeot 508

Dane techniczne

Peugeot 508 I 2.0 HDi 140KM (DW10BTED4)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 140
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.8

Lata produkcji: 2010-2014

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.2L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 5.3
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po.240.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 HDi 112KM 9.5 7 0 5.8 l/100km
2.0 HDi 163KM 9.4 19 0 6.5 l/100km
2.2 HDi 204KM 8.5 2 0 6.7 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 5) (9.4)
Trwałość silnika 9.6/10
Niezawodność auta 9.2/10
Spalanie ON 9.6/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 5 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.1L

Średnie 5.7L

Trasa 4.8L

Najbardziej awaryjna część

46%
8%
0%
5%
3%
0%
0%
3%
35%
Suma głosów: 37

Opinie użytkowników

08.10.2020 508 SW MR'11 2013
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.1L

Średnie 5.8L

Trasa 4.5L

Opinia: 508 SW MR'11 - Bardzo ładny, świetnie wyposażony samochód. Bardzo dobre materiały w środku, przyjemny silnik. Na tą chwilę auto bezawaryjne. Eksploatacja, OC/AC dość tanie - miła niespodzianka. W mieście jedzie się przyjemnie, ale ten samochód błyszczy na trasie... aż zachęca by co weekend wyrwać
Zalety: Czas wymiany rozrządu jeszcze nie przyszedł, poza tym w aucie nie robiłem nic przy motorze. Przy ok 80 tys. uzupełnienie płynu do FAP. Oleje KONIECZNIE co 10 tys przy jeździe w mieście, 15 tys. przy trasach. Co 6 lat olej w skrzyni. Sprawnie napędza auto,
Wady: Brak.
Polecam
13.03.2020 Peugeot 508 I 2012/130tys
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 6.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Mimo wszystko - polecam
Zalety: - Dość dynamiczny przy wyższych obrotach. - Niestety, również dość odczuwalna turbo dziura. Może po chipie będzie poprawa. - Serwis olejowo-filtrowy w racjonalnych cenach = ok 400zł (części + robocizna).
Wady: - Zawór ciśnienia paliwa - to chyba standardowa usterka. Koszt zakupu/wymiany 300zł. - Po tych 135tys. km "gdzieś" trzeszczy jakiś plastik - dość irytujące. - Twarde sprzęgło, biegi wchodzą jak w Ikarusie ;) Do zdiagnozowania.
Polecam
15.11.2018 Marcin 508/2013/145000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 5.5L

Trasa 4.5L

Opinia: Miałem różne auta grupę VAG, BMW w końcu zdecydowałem się na francuskie rozwiązanie i mimo nowoczesności zastosowano stare dobre rozwiązania żadnych gówien jak to robi grupa VAG. Małe mankamenty są ale w którym aucie ich nie ma.
Polecam
04.08.2017 Adrian 508/2012/220000
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 5.5L

Trasa 4.8L

Opinia: Silnik oraz całe auto jest szczególnie fajne w wypadach rodzinnych. Przy 140 koniach fajnie sobie radzi z bagażem 4 osobowej rodziny z psem na trasie. Mało pali, pojemne - jak dla mnie nie zawodne. Poza tym bardzo bogate w wyposażenie.
Zalety: Niezawodny w dalekich trasach
Wady: Moim zdaniem brak znaczących
Polecam
30.01.2015 Adam 508 2.0 140KM 86tys 2012rok
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 5.9L

Trasa 5.0L

Opinia: wybór padła na 508 między Laguną i Mondem ,na razie same plusy bardzo dobry komfort,silnik wystarczający do dynamicznej i oszczędnej jazdy.Auto prawie nowe tylko same pozytywy.
Zalety: komfort,wnętrze,spalanie,dynamika,brak awari
Wady: nie ma
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

46%
8%
0%
5%
3%
0%
0%
3%
35%
Suma głosów: 37