Mazda

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD 125KM (R2BF)

12514
Kategoria: Mazda 6

Dane techniczne

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD 125KM (R2BF)
Pojemność [cm3] 2184
Moc [KM] 125
Moment obrotowy [Nm] 340
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 195
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.9

Lata produkcji: 2008-2013

Nadwozie: liftback sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 6.9L

Średnie 5.2L

Trasa 4.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 4.7
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Denso

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 MZR-CD 140KM 8.8 5 0 6.1 l/100km
2.2 MZR-CD 163KM 6.3 2 2 5.9 l/100km
2.2 MZR-CD 185KM 7.5 1 0 6.4 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 6.9L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
50%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

31.12.2017 Seba Mazda 6 2009 r 217tys
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 6.9L

Trasa 5.5L

Opinia: Auto dobre wygodne komfortowe aczkolwiek silnik mógł by być trochę mocniejszy ale nie ma tragedii.Co wązne auto jest trwałe i mało awaryjne jedynie jakieś duperele które łatwo zdiagnozować i naprawić.Polecam auto jest super w użytkowaniu i nie jest problematyczne jak to maja inne diesle.Trzeba pamiętać
Zalety: auto bardzo komfortowe,wyposażnie bardzo dobre,silnik bezawaryjny,turbina,wtryski,sprzęgło oryginał zawieszenie trwałe jedynie jakieś gałki.Spalanie w normie,dynamika i elastycznośc silnika na przyzwoitym poziomie.
Wady: trochę mało mocy.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
50%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 2