Silniki Mazda D / TD / DiTD są stosowane w samochodach marki
Silnik Mazda 2.0 D o mocy 71KM występował w modelu 323. Silnik wolnossący z wtryskiem pośrednim,. Jednostka o słabej dynamice jednak poziom spalania jest na bardzo dobrym poziomie. Z uwagi na wiek oraz duże wyeksploatowanie silnika może dojść do kliku awarii. Ogromnym plusem jest prosta konstrukcja silnika a co za tym idzie łatwość naprawy oraz dostępność części.
Ilość oleju silnikowego:
4.7 L, typ oleju: 5W40, wymiana po co 20.000 km lub 1 rok
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną
Średnia ocena użytkowników
Średnia (głosów: 1)
(7.0)
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
10.0/10
Dynamika
1.0/10
Głosy według opinii użytkowników:
10
Czy poleciłbyś ten silnik?
Suma głosów:
17
14
3
Najbardziej awaryjna część
50%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów:
2
Opinie użytkowników
21.10.2018Maciek
(7.0)
Opinia:
W opisie pomieszano dwie rodziny silników. Jednostka 8V 71 KM nie ma sprężarki, jest to silnik wolnossący i ma wtrysk pośredni. Bezawaryjny, "bezobsługowy", jednak totalny brak dynamiki i kultury pracy. Dostępność części nie jest wcale dobra, rzekłbym, że bardzo zła, a to z tego powodu,
że silnik mało popularny, poza tym niezniszczalny. Oryginały trudno dostępne, bardzo drogie, zamienników brak, używanych części również, bo silnik mało popularny, a do tego praktycznie niezniszczalny.