Popularne na rynku

Peugeot 407 1.6 HDi 110KM (DV6TED4)

41596
Kategoria: Peugeot 407

Dane techniczne

Peugeot 407 1.6 HDi 110KM (DV6TED4)
Pojemność [cm3] 1560
Moc [KM] 110
Moment obrotowy [Nm] 260
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 189
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 13.1

Lata produkcji: 2004-2011

Nadwozie: sedan kombi coupe

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 5.6L

Trasa 4.7L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W30
Ilość oleju 3.8
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 240.000 km lub 10 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 HDi 140KM 8.5 5 0 7.0 l/100km
2.0 HDi 163KM 0.0 0 0 6.9 l/100km
2.2 HDi 170KM 8.3 1 0 9.5 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 5) (8.4)
Trwałość silnika 8.8/10
Niezawodność auta 7.2/10
Spalanie ON 9.4/10
Koszty utrzymania 8.2/10
Głosy według opinii użytkowników: 5 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.9L

Średnie 5.8L

Trasa 5.2L

Najbardziej awaryjna część

11%
46%
0%
6%
0%
3%
6%
0%
29%
Suma głosów: 35

Opinie użytkowników

08.08.2018 Łukasz Peugeot 407 SW, 1.6 HDI, 248 000
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.6L

Średnie 6.1L

Trasa 5.6L

Opinia: Silnik trwały i wytrzymały, bardzo sensowne i ekonomiczne spalanie, ale jednostka o zbyt małej mocy w stosunku do rozmiarów auta. Generalnie zrobiłem 40tys. km bez żadnych awarii. Jedynie wymiana uszczelniaczy pod wtryskami, gdyż lekko się pociły. Poza tym nic. Olej wymieniany co 10 tys. km.
Zalety: Wygodny i przestronny. Niskie spalanie. Niski koszt utrzymania.
Wady: Zbyt mała moc w stosunku do masy auta. Brak szóstego biegu.
Polecam
23.02.2018 rafal 407 1,6 hdi
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.5L

Trasa 5.5L

Opinia: auto bez zastrzezen mimo ze ma juz prawie 300 tys wymienilem tylko rozzad oleje co 15 tys bo duzo jezdze klocki oraz regeneracja turbiny i smigam jak wariat.Auto kilka krotnie wyciagnelo z opresji drogowej z winny innych uczestnikow ale bez zadrapania polecam bardzo tylko pilnowac plynow i do fab
Zalety: male spalanie.wygoda jazdy male koszta fajne tanie auto
Polecam
21.05.2017 Mariusz 407 1.6 HDi 2008
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.5L

Trasa 4.5L

Opinia: Konfort,
Zalety: Niezawodnosc
Wady: Brak
Polecam
03.10.2013 Jurek 407SW/2005/300000
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 4.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 5.1L

Trasa b.d.

Opinia: Posiadam Peugeota 407 SW 1.6 HDi. Przejechałem nim całą Europę i Polskę wzdłuż i wszerz. Przebieg prawie 300 000 km. Wymiana oleju co 20 000 km z filtrami, klocki jak potrzeba, itp. Problemem był filtr cząstek stałych. Odkąd go po prostu usunąłem wszelkie z tym związane
Polecam
14.06.2013 Anonim Peugeot 407 230tyś
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 6.0/10
Niezawodność auta 6.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Byłem posiadaczem Peugeota 407 1.6 HDI 110KM samochód o przyzwoitych osiągach,dobra dynamiczna jednostka napędowa. Przy przebiegu około 200 tyś km, padło dwumasowe koło zamachowe.W tym modelu jest możliwość założenia koła jenomasowego. Całkowity koszt używanego elementu + robocizna to około 800 zł. Jednak z tym elementem
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

11%
46%
0%
6%
0%
3%
6%
0%
29%
Suma głosów: 35