Popularne na rynku

Audi A4 B7 1.9 TDI PD 115KM (BKE/BRB)

76600

Dane techniczne

Audi A4 B7 1.9 TDI PD 115KM (BKE/BRB)
Pojemność [cm3] 1896
Moc [KM] 115
Moment obrotowy [Nm] 285
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 200
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.2

Lata produkcji: 2004-2008

Nadwozie: sedan kombi cabrio

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 5.6L

Trasa 4.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W-30
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 50.000 lub 2 lata /zalecane co 15.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu po 120.000km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Pompowtryski Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 TDI 16V 140KM 7.5 10 4 6.9 l/100km
2.0 TDI 170KM 8.5 2 0 6.7 l/100km
2.5 TDI 163KM 7.8 2 0 7.8 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 9) (9.3)
Trwałość silnika 9.6/10
Niezawodność auta 9.2/10
Spalanie ON 9.3/10
Koszty utrzymania 9.1/10
Głosy według opinii użytkowników: 9 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.3L

Średnie 6.1L

Trasa 5.2L

Najbardziej awaryjna część

78%
2%
2%
4%
1%
2%
2%
2%
8%
Suma głosów: 178

Opinie użytkowników

28.08.2025 Audi A4 B7 2005r. / 250000 km
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.5L

Trasa 5.0L

Opinia: Mam B7 z silnikiem BKE, fabrycznie bez DPF i jestem bardzo zadowolony. Auto jest idealne na daily, mało pali, nie ma większych problemów mechanicznych i elektrycznych. 116PS jak najbardziej wystarcza, na PD jezdzi sie calkiem inaczej niz na pompie, nie muli az tak, a obecnie
Zalety: Trwałość Wystarczająca dynamika Świetne spalanie
Wady: Kultura pracy a raczej jej brak, ale idzie przywyknąć
Polecam
18.04.2020 A4 B7 2008 124.419mil
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.0L

Trasa 4.5L

Opinia: Jak na wagę pojazdu bardzo małe spalanie inaczej mówiąc ekonomiczny.Silnik bezawaryjny inaczej mówiąc czołg,duża żywotność wystarczy pamiętać o serwisie olejowym. Z czystym sumieniem polecam silnik 1.9 tdi BRB w moim przypadku zero problemów z DPF .
Zalety: Niskie koszty eksploatacji,małe spalanie,pancerny silnik,dobre zawieszenie.
Wady: Mała powierzchnia bagażnika w wersji avant.
Polecam
21.04.2018 Kuba B7/2006/220tys
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 6.0L

Trasa 5.8L

Opinia: Po 6 latach użytkowania samochód szczerze mogę polecić. Super dynamika jak na 115KM, bardzo oszczędny biorąc pod uwagę również eksploatację. Miękkie zawieszenie i bardzo mało awaryjny. Czasami młodsze marki potrafią być mniej dopracowane jak ten model.
Zalety: Spalanie Układ kierowniczy Malo awaryjny
Wady: Brak
Polecam
09.04.2016 Maciej A4 B7/2006/sedan/1.9 TDI
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.5L

Trasa 5.0L

Opinia: Samochód eksploatuję od 4 lat, zrobiłem nim 100tys km. miasto/trasa 50/50. Samochód mogę uznać za bezawaryjny. Obecnie ze względu na wiek auta pojawiają się coraz częstsze drobne usterki (końcówki drążka, piszczący pasek, wymiana pompy wspomagania). Obecnie rozglądam się za modelem B8.
Zalety: Niskie koszty eksplatacji
Wady: wiek auta powoduje coraz częstsze drobne usterki
Polecam
19.03.2016 Don Baron a4 b7 2006 147 000
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 6.2L

Trasa 5.5L

Opinia: Posiadam autko od 2014 , kupiony w Niemczech z przebiegiem 120 000 ,teraz 147 i nie ma zadnych problemów , jedynie wyciety został DpF , który był strasznie irytujący mimo odpowiedniej obsługi (trasy) to i tak dopalanie włączało sie w najbardziej nieodpowiednim momencie .
Zalety: niskie spalanie, wyskoka jakość wykończeń, opływowa sylwetka mimo wieku
Wady: głosny silnik o ile mozna nazwac to wadą
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

78%
2%
2%
4%
1%
2%
2%
2%
8%
Suma głosów: 178