Dacia

Dacia Duster I 1.5 dCi 110KM (K9K 636/836)

27173
Kategoria: Dacia Duster

Dane techniczne

Dacia Duster I 1.5 dCi 110KM (K9K 636/836)
Pojemność [cm3] 1461
Moc [KM] 110
Moment obrotowy [Nm] 240
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 171
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.5

Lata produkcji: 2010-2013

Nadwozie: suv

Segment: I (kompaktowy SUV)

Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.0L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf Evolution Full-Tech FE 5W30
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata /zalecana co 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.5 dCi 90KM 10.0 1 0 5.6 l/100km
1.5 dCi 110KM 0.0 0 0 5.5 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 5.8L

Trasa 5.2L

Najbardziej awaryjna część

7%
13%
13%
13%
0%
7%
0%
0%
47%
Suma głosów: 15

Opinie użytkowników

23.10.2013 Wojciech Dacia Daster 2010 r 64 tys
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 5.8L

Trasa 5.2L

Opinia: Bardzo przyzwoity samochód ,mozna powiedzieć ze nawet spisuję się w łatwiejszym terenie choć nie jest klasyczna terenówka .Bardzo dobry na zimę na koleiny śniegowe ,wysokie koła ułatwiają pokonywanie tych nierówności .Co do silnika to uważam ze to strzał w dziesiątkę pod względem parametrów ,najbardziej zaskakuje
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

7%
13%
13%
13%
0%
7%
0%
0%
47%
Suma głosów: 15