Nowość

BMW Seria 3 G20 318d 150KM (B47D20)

3067

Dane techniczne

BMW Seria 3 G20 318d 150KM (B47D20)
Pojemność [cm3] 1995
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 226
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.5

Lata produkcji: od 2019

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 5.6L

Średnie 4.6L

Trasa 4.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju BMW 5W30-Longlife-04
Ilość oleju 5 L
Wymiana oleju co.20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Innne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
320d 190KM 0.0 0 0 4.5 l/100km
330d 265KM 0.0 0 0 5.2 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.0)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 6.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 6.0L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

23.04.2020 G20 - B47B 2019/15000
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 6.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 6.0L

Trasa 6.0L

Opinia: Bardzo przyjemne auto. Silnik B47B - 150KM w zupełności wystarczy do podróżowania i rozpychania się w mieście. Kultura pracy silnika na wysokim poziomie. Komfortowe, ciche wnętrze. Dobrze skonfigurowane zawieszenie. Bardzo atrakcyjna wizualnie wersja kombi. Intuicyjna obsługa świetnie wyglądających multimediów.
Zalety: Doskonała izolacja akustyczna kabiny (za dopłatą), wyciszenie silnika, niskie spalanie, wysoki komfort podróżowania, obszerny bagażnik nawet w sedanie, znakomita prezencja. Doskonały adaptacyjny tempomat i całkiem sprawny asystent parkowania.
Wady: Silnik sporadycznie potrafi wydawać niepokojące dźwięki na biegu jałowym, system Start-Stop wymaga ulepszenia, podobnie jak klimatyzacja automatyczna, zawodzą składane lusterka i radio, irytuje silna nadwrażliwość układu kierowniczego, jeśli za wadę uzna się wysoki koszt serwisowania auta kosztującego 200 tysięcy, zawsze można zmienić markę na budżetową.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1