Volkswagen

Volkswagen Passat B6 1.6 TDI CR 105KM (CAYC)

9565

Dane techniczne

Volkswagen Passat B6 1.6 TDI CR 105KM (CAYC)
Pojemność [cm3] 1598
Moc [KM] 105
Moment obrotowy [Nm] 250
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 193
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.4

Lata produkcji: 2005-2010

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 5.7L

Średnie 4.7L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju VW 507,00, 5W-30
Ilość oleju 4.3
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 5 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 TDI 105KM 8.0 12 3 6.4 l/100km
2.0 TDI PD 16V 140KM 8.0 5 2 6.5 l/100km
2.0 TDI 140KM 8.4 2 0 6.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

38%
25%
6%
6%
6%
6%
6%
6%
0%
Suma głosów: 16

Opinie użytkowników

24.11.2020 PASSAT B6 2010, 310.000 przebiegu
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Opinia: Moj egzemplarz ma na chwilę 310 tys przebiegu, powoli sie odzywa dwumasa. Jest to moje drugie auto zaraz po exeo 1.8T. Passatem jezdzi moja żona i czasami mama więc 1.6 wystarcza w zupełności. 180 osiąga bez zadyszki, jedynie trochę za długie sa przełożenia od 3
Zalety: Wyposażenie, wyciszenie, wygodna pozycja za Kierownica, przestronnosc
Wady: Problemy z ogrzewaniem, zbyt długie przełożenie skrzyni do tego silnika
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

38%
25%
6%
6%
6%
6%
6%
6%
0%
Suma głosów: 16