Volkswagen

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI CR 140KM (CBAB)

25730

Dane techniczne

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI CR 140KM (CBAB)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 140
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 209
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.8

Lata produkcji: 2005-2010

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.9L

Średnie 5.9L

Trasa 4.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W-30
Ilość oleju 3.8-4.3
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok lub LongLife 30.000 km lub 2 lata w zależności od wersji
Wymiana rozrządu po 180.000km lub 5 lat / nowsze wersje po 210.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 TDI 105KM 8.0 12 3 6.4 l/100km
2.0 TDI PD 16V 140KM 8.0 5 2 6.5 l/100km
2.0 TDI 170KM 9.3 9 0 6.4 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (8.4)
Trwałość silnika 9.5/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.3L

Średnie 6.5L

Trasa 5.8L

Najbardziej awaryjna część

9%
5%
62%
3%
3%
2%
2%
3%
12%
Suma głosów: 66

Opinie użytkowników

31.03.2020 Passat Variant B6 2009 190000km
Średnia ocena: (6.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 6.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.5L

Trasa 6.0L

Opinia: Passat Variant z 2009 skrzynia DSG Zakupiłem go przy 160000 teraz ma 190000 i jak dotąd nie zawiódł choć rewelki nie ma do jazdy na codzień ok.
Zalety: Komfort jazdy z DSG, przestronny, Zawieszenie na plus. Dynamika oczywiście po chiptchiungu bo przed to mulił.
Wady: Trafił mi się pojazd po niemieckiej policji. Total zaniedbany w środku brak mfa i td. Dużo drobnych choć uciążliwych awarii to klima gdzieś stuka to gniazdo zapalniczki odmówiło posłuszeństwa można by pisać tak długo ale za segment D można by było więcej mieć luksusu.
Polecam
10.11.2019 Passat b6 2009 , oryginalny 230tys robiony przeze mnie !!!!
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.4L

Trasa 5.5L

Opinia: Jak ktoś trafi na zadbany egzemplarz z oryginalnym przebiegiem [ poniżej 400tys ;) ] to będzie zadowolony. Nie dziwcie sie że wam sie psują samochod jak kupujecie kręcone i porozbijane szroty z Niemiec. Sam silnik nie ma typowych wad, występuje tylko ale po ogromnym przebiegu
Zalety: Osiągi, spalanie, bardzo ładne wnętrze i soldnie wykonane, duża dostępność części.
Wady: Zdecydowany brak czy zadbanym egzemplarzu !!!
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

9%
5%
62%
3%
3%
2%
2%
3%
12%
Suma głosów: 66