Ford

Ford Focus Mk2 2.0 TDCi (136KM)

64137
Kategoria: Ford Focus

Dane techniczne

Ford Focus Mk2 2.0 TDCi (136KM)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 136
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 203
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9,5

Lata produkcji: 2004-2010

Nadwozie: hatchback sedan kombi cabrio

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.0L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Formula Ford 5W30
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 240.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa/Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 TDCi 109KM 9.0 23 1 5.6 l/100km
1.6 TDCi 90KM 9.2 26 1 5.4 l/100km
1.8 TDCi 115KM 8.7 13 0 6.4 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 12) (8.6)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.5/10
Spalanie ON 9.1/10
Koszty utrzymania 7.7/10
Głosy według opinii użytkowników: 12 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 6.2L

Trasa 5.6L

Najbardziej awaryjna część

24%
7%
10%
15%
0%
3%
2%
0%
39%
Suma głosów: 59

Opinie użytkowników

18.11.2019 mk2 hatchback 2005/300000
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 6.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.2L

Średnie 5.5L

Trasa 5.2L

Opinia: kupiłem rok temu, na początku bardzo awaryjny ale po wymianie wszystkiego (czujnik turbiny, akumulator, sprzęgło, klin na wale ) wszystko w porzadku, auto bardzo dynamiczne. Przy mojej w miare ekonomicznej jeździe auto tez pali w miare mało:)
Polecam
01.01.2019 focus kombi mk-2 po lift 2008 400tyś.
Średnia ocena: (0.0)
Trwałość silnika 0.0/10
Niezawodność auta 0.0/10
Spalanie ON 0.0/10
Koszty utrzymania 0.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Opinia: Jeżdżę tym autem już osiem lat najeździłem już prawie 400 tys, po za tym ze producent kłamie ze auto wyciąga tylko 203 km/h bo mi brakło zegara, mankamentem jest sprzęgło 200 tys, musiałem je wymienić nie dlatego ze się zaczęło ślizgać tylko dlatego ze wysprzeglik
Zalety: wysoka kultura pracy dynamika trwałość jednostki napędowej auto nie wymaga z byt duzo napraw np. zawieszenie zarówno przód jak i tył mam oryginalny zawyjatkiem łączników stabilizatora bo to nie przeżyło
Wady: jak go kupiłem to wszystkie części oryginalne drogie na dzień dzisiejszy są już dostępne zamienniki w niskich cenach
Polecam
09.11.2018 Radek Focus MK2 CC
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 5.7L

Trasa 5.2L

Opinia: Bardzo dynamiczny silnik, mimo większej wagi wersji CC. Niskie zużycie ON.
Zalety: Dynamika, spalanie, kultura pracy.
Wady: Wymaga mocnego akumulatora, na słabym nawet kręci, ale nie odpali.
Polecam
20.02.2018 Karol Mk2 2008
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Samochod warty polecenia ;)
Polecam
17.02.2018 Jurek Focus /2008/ 220000
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 6.5L

Trasa b.d.

Opinia: Kupiłem auto sprowadzone z Francji z przebiegiem 84 tys. a sprzedałem z przeb. 220 tys.Oprócz pompy sprzęgła i usterki DPFu (wycięcie) wszystko OK. Silnik jest dynamiczny i średnio palił 6.5 litra. Była to wersja Titanium. Bardzo dobre właściwości jezdne. Trochę żałuję,że go sprzedałem, serwis Forda
Zalety: Bogate wyposażenie, dynamiczny i trwały silnik, świetne właściwości jezdne.Trwała perłowa, powłoka lakiernicza.
Wady: Plasikowa pompa sprzęgła, DPF
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

24%
7%
10%
15%
0%
3%
2%
0%
39%
Suma głosów: 59