Peugeot

Peugeot Partner I FL 1.9 D 70KM (DW8B)

10066
Kategoria: Peugeot Partner

Dane techniczne

Peugeot Partner I FL 1.9 D 70KM (DW8B)
Pojemność [cm3] 1868
Moc [KM] 70
Moment obrotowy [Nm] 125
Doładowanie
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 142
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 20.4

Lata produkcji: 2003-2009

Nadwozie: kombivan

Segment: LAV (użytkowe)

Spalanie

Miasto 7.9L

Średnie 7.0L

Trasa 5.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W40-10W40
Ilość oleju 4.8
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po. 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina
Wtryski Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 HDi 75KM 9.8 3 0 5.5 l/100km
1.6 HDi 90KM 9.6 3 0 5.4 l/100km
2.0 HDi 90KM 8.8 2 0 6.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (8.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.6L

Średnie 6.2L

Trasa 5.9L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
88%
0%
0%
13%
0%
0%
0%
Suma głosów: 8

Opinie użytkowników

25.11.2018 gumis eugeot blaszanka 1,9D 2006 211000km
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 0.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.6L

Średnie 5.4L

Trasa 5.2L

Opinia: dobry trwały silnik
Polecam
11.12.2014 Rafał Partner VAN/2004/305000
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 7.0L

Trasa 6.5L

Opinia: Silnik bardzo tani w utrzymaniu, praktycznie bezawaryjny, prawdziwy wół pociągowy. Daje radę zarówno w mieście jak i długich trasach, spalanie w granicach rozsądku, pali nawet przy -37 stopniach celsjusza.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
88%
0%
0%
13%
0%
0%
0%
Suma głosów: 8