Peugeot

Peugeot Partner I FL 2.0 HDi 90KM (DW10TD)

9732
Kategoria: Peugeot Partner

Dane techniczne

Peugeot Partner I FL 2.0 HDi 90KM (DW10TD)
Pojemność [cm3] 1995
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 205
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 161
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.5

Lata produkcji: 2003-2009

Nadwozie: kombivan

Segment: LAV (użytkowe)

Spalanie

Miasto 8.6L

Średnie 6.6L

Trasa 4.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W40
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 160.000km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 D 70KM 8.0 2 0 6.2 l/100km
1.9 D 70KM 7.3 1 0 7.0 l/100km
2.0 HDi 90KM 9.1 2 0 6.3 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.5/10
Spalanie ON 8.5/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.9L

Średnie 6.5L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

25%
0%
0%
25%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

11.12.2014 Rafał Partner Indiana/2003/246000
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 6.5L

Trasa 5.0L

Opinia: Piękna kultura pracy, bardzo dynamiczny i oszczędny. Duży komfort jazdy w połączeniu z porządną konstrukcją pozostawiają konkurencję daleko w tyle.
Polecam
26.05.2014 Tomek Partner 2005r 260 tys
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.8L

Średnie 6.5L

Trasa 5.0L

Opinia: Najlepsza opcja silnikowa do wyboru w tym modelu,silnik bardzo znany na rynku i o udanej konstrukcji bez zbędnych filtrów itd.Przed kupnem sprawdziłem konkurencję oraz różne silnik wybrałem ten,jeżdżę od nowości 2005r przejechane 260 tys bez jednej awarii.W dodatku silnik bardzo przyjazny dla kierowcy,elastyczny i stosunkowo
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

25%
0%
0%
25%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 4