Mazda

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD 185KM (R2)

16307
Kategoria: Mazda 6

Dane techniczne

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD 185KM (R2)
Pojemność [cm3] 2183
Moc [KM] 185
Moment obrotowy [Nm] 400
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 218
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.5

Lata produkcji: 2008-2013

Nadwozie: liftback sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.1L

Średnie 5.6L

Trasa 4.7L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Dexelia 5W30
Ilość oleju 4.7
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Denso

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.2 MZR-CD 125KM 9.0 1 0 6.9 l/100km
2.2 MZR-CD 163KM 6.3 2 2 5.9 l/100km
2.0 MZR-CD 140KM 8.8 5 0 6.1 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.7L

Średnie 6.4L

Trasa 5.2L

Najbardziej awaryjna część

29%
6%
6%
0%
0%
0%
0%
0%
59%
Suma głosów: 17

Opinie użytkowników

05.12.2017 Jarek Mazda 6 2010 r 214tys/km
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.7L

Średnie 6.4L

Trasa 5.2L

Opinia: Auto dobre ale trzeba bardzo dbać o wymiany i tankowanie bo może nas zrujnować,miałem szczęści bo coś zaczęło dzwonić okazał się że padał łańcuch rozrządu i szybka akcja i sprawa uratowana. Tak że łańcuch nie jeste nie zniszczalny.Wiem że inni mieli problemy z wtryskiwaczami ja
Zalety: bardzo dobry samochód ale na trasy,jest komfortowy,dobrze wyposażony,silnik mocny elastyczny i przyzwoicie palący,zawieszenie trwałe i dobrze zestrojone.niska awaryjność
Wady: koszty serwisu,nie do miasta ze względu na DPF oraz wielkość,uwaga na łańcuch rozrządu !!!
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

29%
6%
6%
0%
0%
0%
0%
0%
59%
Suma głosów: 17