Popularne na rynku

Rover 75 2.0 CDT (115KM)

21602
Kategoria: Rover 75

Dane techniczne

Rover 75 2.0 CDT (115KM)
Pojemność [cm3] 1951
Moc [KM] 115
Moment obrotowy [Nm] 260
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 192
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.5

Lata produkcji: 1999-2005

Nadwozie: sedan kombi

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto 7.8L

Średnie 6.1L

Trasa 4.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 0W30
Ilość oleju 6.8L
Wymiana oleju co .15.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 3) (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.3/10
Spalanie ON 9.7/10
Koszty utrzymania 8.3/10
Głosy według opinii użytkowników: 3 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.1L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
15%
15%
38%
0%
0%
8%
0%
23%
Suma głosów: 13

Opinie użytkowników

07.02.2017 Jerzy ROVER 75 cdt.
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 5.5L

Trasa b.d.

Opinia: Rover 75 cdt od10 lat. Zrobiłem na nim osobiście 230 000 km. Raz jedyny spalił. 5,9 l/100 jak mi się zachciało na autostradzie 170 km/h spalanie 5,2-5,6. powyżej 5,6 nie wychodzi. Zużycie oleju od wymiany do wymiany, bez przesady 5mg ! Całość rewelacja ! wtryski
Zalety: same zalety
Wady: właściwie brak wad, bo to co się zepsuło to na karb normalnej eksploatacji. Jest jedna wada-dojście do żarówek, przód prawa strona.
Polecam
19.10.2015 Piotr rover 75 (RJ)/2000/386392
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.8L

Trasa 4.9L

Opinia: Naprawde jest to samochód godny uwagi!!! fakt dwumasa i spręzarka nie jest jego mocną stroną ale to wkoncu diesel. :) zawsze masz moc zeby wyprzedzic nie wazne jaka prędkosc. a wygoda na trasach super! mam jeszcze saab-a z 2005r i co do wygody to saab
Zalety: bardzo ekonomiczny, wygodny no i oczywiscie webasto
Polecam
20.05.2015 ŁUKASZ SEDAN, 2000R., 269 TYS KM
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Opinia: REWELACYJNY SILNIK JESLI CHODZI O WYTRZYMAŁOŚĆ I KULTURE PRACY. PRZESZKADZA TROSZKĘ TURBODZIURA ALE DAJE RADE. BARDZO OSZCZEDNY JAK NA MASE POJAZDU. BARDZO NIE LUBI ZAMIENNIKÓW ORAZ MECHANIKÓW-GUMIAKÓW-CYTRYNÓW ;-) W OPISIE AUTORA SĄ 2 BŁĘDY: TURBINA JEST BEZ ZMIENNEJ GEOMETRII ŁOPATEK, A DO SILNIKA WCHODZI PONAD
Zalety: BARDZO WYTRZYMAŁY MOTOR, BEZUSTERKOWY I DYNAMICZNY POWYZEJ 2TYS OBROTÓW
Wady: OGROMNA TURBODZIURA, CIĄGNIE OD 2TYS., WYMAGA TYLKO!!! ORGINALNYCH CZESCI
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
15%
15%
38%
0%
0%
8%
0%
23%
Suma głosów: 13