Skoda

Skoda Octavia II 2.0 TDI PD 170KM (BMN)

11634

Dane techniczne

Skoda Octavia II 2.0 TDI PD 170KM (BMN)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 170
Moment obrotowy [Nm] 350
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 226
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.4

Lata produkcji: 2004-2009

Nadwozie: sedan kombi

Segment: C/D (kompaktowe trójbryłowe)

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 5.7L

Trasa 4.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W-30
Ilość oleju 3.8
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata /zalecana co 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 120.000km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje po 2007 roku
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Pompowtryski Bosch/Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 TDI 105KM 8.2 11 2 5.5 l/100km
2.0 TDI 8V PD 140KM 8.7 2 1 5.7 l/100km
2.0 TDI 16V PD 140KM 0.0 0 0 5.6 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 7.5L

Trasa 6.5L

Najbardziej awaryjna część

90%
5%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
5%
Suma głosów: 20

Opinie użytkowników

20.09.2019 Octavia 2 VRS 2007/331 tys
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 7.5L

Trasa 6.5L

Opinia: Skoda octavia 2 vrs combi fajne auto , z duża ilością miejsca , wygodne fotele , trochę słupki przednie ograniczają widoczność. Bardzo dobrze trzyma się drogi, świetne hamulce, dobrze wykończone wnętrze. Rodzinne auto z lekkim zacięciem sportowym i nie tylko po prostej ;) Strasznie miękki lakier, podatny
Zalety: Dosyć dynamiczny silnik, o który trzeba dbać. Z pewna historia można śmiało polecić. Dobrze trzyma się drogi, bardzo dobre hamulce, Fajne wnętrze, o dość dobrej jakości materiałów. Jazda po mieście średnio 7,5 l dosyć dynamicznie , w korkach nawet do 9
Wady: Koszty utrzymania, wyższe ceny części i wymaga(silnik) ogarniętego mechanika a nie wymieniacza. Padające pompowtryski simens- z literkami na koncu T , po akcji serwisowej TX , problematyczne w regeneracji, drogie w zakupie.Padają zazwyczaj 150-200 tys .
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

90%
5%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
5%
Suma głosów: 20