Skoda

Skoda Octavia II 2.0 TDI 8V PD 140KM (BMM)

31641

Dane techniczne

Skoda Octavia II 2.0 TDI 8V PD 140KM (BMM)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 140
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 211
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.5

Lata produkcji: 2004-2009

Nadwozie: sedan kombi

Segment: C/D (kompaktowe trójbryłowe)

Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.6L

Trasa 4.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W30
Ilość oleju 3.8
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata /zalecana co 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 120.000km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak po 2007 roku
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Pompowtryski Bosch/Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 TDI 105KM 8.2 11 2 5.5 l/100km
2.0 TDI 170KM 8.3 1 0 7.5 l/100km
2.0 TDI 16V PD 140KM 0.0 0 0 5.6 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 3) (8.7)
Trwałość silnika 7.3/10
Niezawodność auta 9.3/10
Spalanie ON 9.3/10
Koszty utrzymania 8.7/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.8L

Średnie 5.7L

Trasa 4.8L

Najbardziej awaryjna część

58%
3%
3%
6%
0%
0%
0%
0%
31%
Suma głosów: 36

Opinie użytkowników

26.12.2023 Skoda Octavia II kombi 2007/275000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.8L

Średnie 6.0L

Trasa 5.2L

Opinia: Mam Skoda Octavia ii kombi w najwyższej wersji wyposażenia Elegance silnikiem 2.0 TDI PD 8V 140KM o kodzie silnika BMM. Silnik to trwały dwulitrowy TDI z 8 zaworową głowicą i pomopowtyskiwaczami Bosch. Tak, to nie pomyłka. Octavię kupiłem w Niemczech z przerysowanym lewym bokiem.
Zalety: Auto kompletne. I do tańca, i do różańca. Niezawodność stuprocentowa, dobra dynamika jazdy, niskie zużycie paliwa, brak potrzeby dolewek oleju silnikowego, przyjemność jazdy jak w dzisiejszych konstrukcjach, pakowność. No i niskie koszty utrzymania auta w bardzo dobrym stanie. Auto już mi się dawno znudziło, a
Wady: Stonowany design i kolorystyka, brak czujników parkowania z przodu, trochę niskie zawieszenie w fabrycznej specyfikacji zawieszenia sportowego 2UC.
Polecam
26.07.2019 Octavia II 2006/297000.
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 5.5L

Trasa 5.0L

Opinia: Mam przejechane 297 tys. km. 2006.12, 2.0 BKD. Jak dotąd śmiga aż miło.
Zalety: Niskie koszty utrzymania. Bezawaryjny.
Wady: Brudząca się tylna szyba w deszczu. Głośny przy 160km/h, ale to tylko klasa B.
Polecam
30.09.2016 Patryk Octavia/2006/160000
Średnia ocena: (6.0)
Trwałość silnika 2.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.7L

Trasa 4.2L

Opinia: Niestety 2.0 TDI PD to totalny nie wypał. Auto nie przejechało nawet 50 tyś. km i pękła głowica (oczywiście naprawione na podstawie gwarancji) oraz do wymiany była turbina. Również mimo użytkowania auta w 90% na trasie, siadł DPF przy osiągnięciu niecałych 60 tyś. km, a
Zalety: Wygoda, pojemność bagażnika, niskie spalanie
Wady: Silnik szrot, skrzypiące plastiki
Odradzam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

58%
3%
3%
6%
0%
0%
0%
0%
31%
Suma głosów: 36