Renault

Renault Master II 1.9 dTi 80KM (F9Q)

4533
Kategoria: Renault Master

Dane techniczne

Renault Master II 1.9 dTi 80KM (F9Q)
Pojemność [cm3] 1870
Moc [KM] 80
Moment obrotowy [Nm] 170
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 125
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: 1998-2003

Nadwozie: furgon

Segment:

Spalanie

Miasto 10.5L

Średnie 8.6L

Trasa 7.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf 10W40
Ilość oleju 5.5 L
Wymiana oleju co 20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 dCi 82KM 0.0 0 0 8.4 l/100km
2.2 dCi 90KM 6.5 2 1 7.7 l/100km
2.5 D 80KM 0.0 0 0 8.7 l/100km
2.8 dTi 114KM 8.5 4 1 10.2 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (8.3)
Żywotność 8.5/10
Awaryjność 8.0/10
Spalanie 9.0/10
Koszty utrzymania 7.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 10.1L

Średnie 8.6L

Trasa 6.8L

Najbardziej awaryjna część

0%
25%
25%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

19.11.2014 grisza master 2001 17500
Średnia ocena: (7.8)
Żywotność 7.0/10
Awaryjność 7.0/10
Spalanie 10.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.2L

Średnie 8.6L

Trasa 6.6L

Opinia: Ekonomiczny bez większych problemow
Polecam
06.11.2014 Jan master 1998r 375 tyś
Średnia ocena: (8.8)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 9.0/10
Spalanie 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 11.0L

Średnie 8.5L

Trasa 7.0L

Opinia: Master z tym silnikiem to bardzo dobry wybór,silnik nieskomplikowany łatwy w naprawie i części pod dostatkiem.I wcale nie chodzi źle,kultura pracy na dobrym poziomie i spalanie nie przyprawia o zawrót głowy.Ja osobiście na Masterku zrobiłem 80 tys i nic złego mnie nie spotkało.
Polecam

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Najbardziej awaryjna część

0%
25%
25%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 4