Volkswagen

Volkswagen Passat B8 FL 2.0 TDI Evo SCR 122KM (DTRA)

371

Dane techniczne

Volkswagen Passat B8 FL 2.0 TDI Evo SCR 122KM (DTRA)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 122
Moment obrotowy [Nm] 250
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 204
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.9

Lata produkcji: od 2019

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 4.2L

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju 0W30 lub 5W30
Ilość oleju 4-4.7
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 210.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 TDI Evo SCR 150KM 0.0 0 0 4.1 l/100km
2.0 TDI Evo SCR 200KM 0.0 0 0 4.9 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.8)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.0L

Trasa 4.2L

Najbardziej awaryjna część

25%
0%
25%
0%
25%
0%
25%
0%
0%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

31.03.2024 Passat b8 lift 2021/90200
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.0L

Trasa 4.2L

Opinia: Auto od roku czasu, jak na razie nic nie zauważyłem żeby było nie tak, 90 tyś km. Jednak czasem brak mocy, jeszcze nie podwyższałem mu mocy.
Zalety: -Wygodny - mało pali, nawet jeśli jest załadowany na full Droga do innego państwa wyszła 6,2l/km - doświetla dobrze drogę - asystent w miarę dobrze działa - Nie drogie części - silnik względem poprzedniej wersji jest uproszczony, mniej rurek mniej wszystkiego - łatwy dostęp do każdego miejsca
Wady: - Szyba dosyć łatwo przyjmuje kamyki, warto pomyśleć o ochronie. - Wszystkie rzeczy jakie robimy w aucie mechanicznie nawet wymiana aku, musi być odbywana w asso lub warsztatem współpracującym razem z wv. - Lakier miękki, co również polecam zabezpieczyć albo folią albo ceramiką. - dosyć często coś
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

25%
0%
25%
0%
25%
0%
25%
0%
0%
Suma głosów: 4