Popularne na rynku

Peugeot 307 FL 1.6 HDi 90KM (DV6ATED4)

58446
Kategoria: Peugeot 307

Dane techniczne

Peugeot 307 FL 1.6 HDi 90KM (DV6ATED4)
Pojemność [cm3] 1560
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 215
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 179
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 15.5

Lata produkcji: 2005-2009

Nadwozie: hatchback sedan kombi cabrio

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 6.1L

Średnie 4.9L

Trasa 4.3L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 9000 5W40.
Ilość oleju 3.8 L
Wymiana oleju po.20.000 km
Wymiana rozrządu po 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Innne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 HDi 109KM 8.8 7 0 5.4 l/100km
2.0 HDi 136KM 8.5 1 0 6.4 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 11) (8.9)
Trwałość silnika 8.8/10
Niezawodność auta 8.7/10
Spalanie ON 9.3/10
Koszty utrzymania 8.6/10
Głosy według opinii użytkowników: 11 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.1L

Średnie 5.1L

Trasa 4.9L

Najbardziej awaryjna część

22%
3%
5%
21%
0%
0%
0%
0%
48%
Suma głosów: 58

Opinie użytkowników

06.05.2020 peugeot 307 1,6 hdi 90 km 2006/481000
Średnia ocena: (6.8)
Trwałość silnika 6.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.1L

Średnie 6.2L

Trasa 5.2L

Opinia: Silnik 1,6 Hdi wytrzymał 324 tys km Wymiana z odzysku około 6 tys zł Drugi zrobił juz 160 tys i działa sprawnie
Polecam
19.09.2017 ar2r 307 break, 1.6hdi 90Hp, 2007r, 230tys km
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Opinia: Typowy osiołek do używania. Mam go 7 lat, logika podpowiada aby wymienić na coś nowszego, ale skoro ten jeździ i się nie psuje a do tego paliwa nie ubywa ;-) to po co?
Zalety: jeździ, do tego relatywnie tanio i absolutnie nie jest bardziej awaryjne niż niż inne (szczególnie niemieckie) samochody. pali tyle, ile musi ale bez wariowania w trasie spokojnie osiągam poniżej 5l/100km (rekord 4,5l)
Wady: elektryka lubi zaskakiwać
Polecam
03.03.2017 wacław Peugeot 307 1,6 hdi kombi
Średnia ocena: (7.0)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.5L

Średnie 5.1L

Trasa 4.5L

Opinia: Mam Peugeota 307 1,6 hdi kombi,grudzień kupiłem trzy latka i miał przejechane 160 tyś.Teraz ma 340 tyś.robione było raz rozrząd,raz turbina i teraz wymieniłem sprzęgło i teleskopy.Jestem bardzo zadowolony,jak czytam opinie o peugeotach to uśmiecham się,bardzo udany silnik i dynamiczny jak się depnie.Myślę też,że trzeba
Zalety: Cenię sobie to,że turbina zwykła i sprzęgło zwykłe nie dwumasa.Reszta to wiadomo,trzeba wymieniać teeksploatacyjne.
Wady: Żarówki szybko przepalały się,szczególnie przód reflektory,ale pierwsze 6-7 lat,teraz dlużej wytrzymują.
Polecam
18.01.2017 Marcin peugoet 307 1 6 hdi 2007 90KM
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.7L

Średnie 5.2L

Trasa 4.3L

Opinia: Bardzo wygodne, tanie w eksploatacji i trwałe, choć ma małe niedociągnięcia w elektryce (do zrobienia za 200zł), nie wpływające na eksploatację, silnik mało pali, elastyczny, bez dwumasy, filtra czastek i zwykłe turbo co czyni go obok 1 6 crdi w kia i hyundayu najmniej problematycznym
Zalety: oszczędny i trwały silnik, zawieszenie, blacha
Wady: brak
Polecam
10.07.2016 Marcin
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.3L

Średnie 5.2L

Trasa 4.5L

Opinia: Kupiłem 307 jak miała 3 lata i 130 tys km.Teraz ma 9 lat 300 tys km. Jeżdżę b. dynamicznie (nie mylić ze znacznym przekraczaniem prędkości). Jedyny problem z silnikiem to przy 160 tys km wyłączył się jeden cylinder. Okazało się że to tylko problem ze świecą.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

22%
3%
5%
21%
0%
0%
0%
0%
48%
Suma głosów: 58