Popularne na rynku

Peugeot 208 I 1.4 e-HDi 68KM (DV4CTED)

29102
Kategoria: Peugeot 208
Opublikowane 17 listopada 2012 r.

Dane techniczne

Peugeot 208 I 1.4 e-HDi 68KM (DV4CTED)
Pojemność [cm3] 1398
Moc [KM] 68
Moment obrotowy [Nm] 160
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 163
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 13.5

Lata produkcji: 2012-2015

Nadwozie: hatchback

Segment: B (małe)

Spalanie

Miasto 4.4L

Średnie 3.8L

Trasa 3.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 3.8
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Delphi

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 e-HDi 92KM 9.8 2 0 4.8 l/100km
1.6 e-HDi 115KM 10.0 1 0 4.6 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 3) (9.5)
Trwałość silnika 9.7/10
Niezawodność auta 9.7/10
Spalanie ON 9.7/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 3 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 4.8L

Średnie 4.2L

Trasa 3.9L

Najbardziej awaryjna część

2%
4%
80%
2%
2%
2%
3%
3%
2%
Suma głosów: 99

Opinie użytkowników

01.11.2025 Peugeot 208 2012r. / 249000 km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.0L

Średnie 4.5L

Trasa 4.0L

Opinia: 13 letnie auto bez śladów rdzy silnik 1,4 HDI znany z trwałości i niezawodności, niewysilony diesel. Spalanie bajka. Przez okres eksploatacji poza standardami, klocki, opony, sprzęgło i rozrząd miałem tylko jeden problem z EGR. Wystarczyło czyszczenie. Płynu i oleju pomiędzy wymianami praktycznie nie dolewam.
Zalety: Trwałość silnika i karoserii.
Wady: brak
Polecam
24.05.2023 208 1,4 hdi 2013 rok 260000 km przebiegu
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.0L

Średnie 4.0L

Trasa 4.0L

Opinia: 24.05.2023rok.Peugeot 208 1,4 HDi 2013 rok.Przebieg 260000 km.Sprowadzony 6 letni z Francji z przebiegiem 170 tys.Obecnie 4 lata w kraju,bez problemów.Przy 200000 zrobione sprzęgło.Koszty nie wielkie,nie ma tu dwumasy,poza tym auto bez awaryjne.Czy to zima czy lato,pali na dotyk.Zadnych problemów z DPF itd.Spalanie od 3,5
Zalety: Małe spalanie.Bezawaryjny.Dobrze trzyma się na zakrętach,Ładny wygląd z zewnątrz i w środku.Auto sztywne,żadnych stuków i puków,nic nie trzeszczy i nie brzęczy nawet przy przebiegu 260 tysięcy km.Jak będę zmieniał to na taki sam.
Wady: Trochę mało mocy w trasie.
Polecam
28.10.2013 Marian Peugeot 208 2012 r 27 tyś
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 4.5L

Średnie 4.2L

Trasa 3.6L

Opinia: Kupiliśmy z żoną 208-mkę ze względu na ekonomię i to był strzał w dziesiątkę ,auto spala średnio 4.2 L to porostu ideał .Nie wiele mamy na liczniku więc o jakiś problemach nie ma mowy .Mogę skupić się na samym aucie jego zaletach .Na pewno silnik
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

2%
4%
80%
2%
2%
2%
3%
3%
2%
Suma głosów: 99