BMW

BMW X5 E53 3.0d (184KM)

16758
Kategoria: BMW X5

Dane techniczne

BMW X5 E53 3.0d (184KM)
Pojemność [cm3] 2926
Moc [KM] 184
Moment obrotowy [Nm] 410
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 200
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10,1

Lata produkcji: 2000-2006

Nadwozie: suv

Segment: I (wyższej klasy SUV)

Spalanie

Miasto 10.6L

Średnie 9.2L

Trasa 8.3L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W30
Ilość oleju 7.0-8.3
Wymiana oleju co 20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak po 2003 r
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
3.0 d 218KM 8.1 4 0 10.0 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (7.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.5/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 5.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 11.0L

Średnie 9.5L

Trasa 8.3L

Najbardziej awaryjna część

73%
20%
0%
7%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 15

Opinie użytkowników

30.09.2016 Grzegorz e53/2003/280tys
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 9.0L

Trasa 8.0L

Opinia: Samochód rewelacja - wygodny, przestronny, stosunkowo niewielkie spalanie, auto daje znać wcześniej że coś się kończy. Niby tylko 184 km ale robi robotę, nie jest to jednak samochód wyścigowy - zapomnij o dynamicznych startach - czuć masę auta. Rozkręca się w miarę rosnących obrotów -
Zalety: Silnik, przestrzeń w środku, wygoda, wygłuszenie, spalanie.
Wady: Skrzypi zawieszenie, psujące się drobiazgi, stosunkowo niewielki bagażnik
Polecam
01.05.2014 Ted BMW X5 2000r 275 tyś
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 12.0L

Średnie 10.0L

Trasa 8.5L

Opinia: Silnik trwały i ogólnie auto bez awaryjne,te starsze modele są bardziej udane niż te nowsze.Kupiłem od Niemca z pełnym serwisem przy przebiegu 220 tys obecnie 275 tyś i żadnych przykrych niespodzianek.Mankamentem jest niestety skóra w aucie która jest popękana i łuszczy się.Części nie tanie ale
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

73%
20%
0%
7%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 15