alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW X1 E84 sDrive20d (177KM)

BMW X1 E84 sDrive20d (177KM)Wyświetleń: 10302

BMW X1 E84 sDrive20d (177KM)

Okres produkcji: 2009-2012

Wersje nadwozia: crossover

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]177
Moment obrotowy [Nm]350
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna201
Przyspieszenie (0-100km/h)8.2
Spalanie - miasto [l/100km]6.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.1
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju5.2 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.8

Trasa: 6.7

Średnie: 7.4

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
xDrive23d2044007.16.2
sDrive18d1433209,65.6
sDrive20d1633808.34.5

19.02.2017AdamTak

"Witam, posiadam N47 D20A rok 2008 luty czyli przed liftingiem, samochód kupiłem z premium selection BMW z salonu ale nie krajowy z Danii. Przebieg w trakcie kupna 88 tys. Przebieg sprawdzony i potwierdzony w ASO w Warszawie. Z braku pewności i znający polskie realia sprawdziłem ponownie w BMW w Danii. Historia potwierdzona. Obecnie 175 tys przebiegu. Do tej pory oprócz wymian oleju i filtrów co 12-15 tys wymiana plecionki ( uszkodzenie mechaniczne ), i akcja serwisowa w Katowicach ---wymiana napinacza łańcucha rozrządu. To tyle, autko na razie śmiga, raz w roku jest trasa ok.3000 tys km. no i wiadomo jazda mieszana praca (autostrada 30 km dziennie) i trochę jazdy miejskiej. Co staram się przestrzegać to: olej co 10-12 tys, chłodzenie turbinki po jeździe, i całkowicie wyłączyłem START-STOP. Generalnie polecam. ( OPINIA SZCZERA I PRAWDZIWA )"


24.12.2018Krzysztof Tak

Rewelacja n47 już mam 2 becie z tym silnikiem nie ma wad jak się dba Tak się ma auto w tej klasie nie ma równych


23.11.2020E61 520dNie

Silnik 2.0d 177km. Najgorszy z możliwych. Pęknięcie na cylindrze. Wymiana poza serwisem kosztowna nie wspominając już o ASO. Z tego co wiele ludzi pisało jest to wadą tego silnika. Nie polecam . Ogólnie komfortowe i wygodne wręcz płynie się jeszcze z automatyczną skrzynią biegów ale niestety ten nieszczesny silnik :/


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 2):
(4)
Trwałość silnika
 5/10
Niezawodność auta
 4.5/10
Spalanie ON
 4/10
Koszty utrzymania
 2.5/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

x1 20121 06.04.2020
Średnia:
(0.00)
Tak
Opinia: nie wiem skąd podajecie tak niskie spalanie, moje x1 2013 2.0d w jeździe po okolicy przy max zamulaniu pali 7,5 , podkreślam że przy max oszczędzaniu. W trasie pali 8,0. Czy cos mam popsute ? bo sie niepokoje porównując niskie spalania jakie podaliście wy.
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.0l/100km

Spalanie - trasa:8.0l/100km

Spalanie - średnie:8.0l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:
rafi 30.01.2014
Średnia:
(8.00)
Tak
Opinia: Silnik bardzo dynamiczny ,niskie spalanie ,wszystko zestrojone idealnie .Auto prowadzi się rewelacyjnie najlepiej można to zobaczyć na autostradzie .Spalanie jak na gabaryty auta super niskie trasa dość dynamicznie 5-6 L miasto w miarę rozsądnie około 7.5 L .
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.4l/100km

Spalanie - średnie:6.7l/100km

Zalety:dobre osiągi silnika, dobra dynamika, silnik elastyczny dobrze wchodzi na obroty, spalanie niskie
Wady:na cóż BMW drogi serwis i części
Rocznik / Przebieg:BMW 2010 r 123 tyś