Popularne na rynku

Ford S-Max Mk1 2.0 TDCi (140KM)

43494
Kategoria: Ford S-MAX

Dane techniczne

Ford S-Max Mk1 2.0 TDCi (140KM)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 140
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 196
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10,2

Lata produkcji: 2006-2010

Nadwozie: van

Segment: K (vany)

Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.0L

Trasa 6.3L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Formula Ford 5W30
Ilość oleju 5.5 L
Wymiana oleju po 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 240.000 km lub 10 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.8 TDCi 125KM 9.3 4 0 6.1 l/100km
2.0 TDCi 115KM 10.0 1 0 6.8 l/100km
2.0 TDCi 130KM 9.8 1 0 6.9 l/100km
2.2 TDCi 175KM 5.3 1 0 9.0 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 7) (8.8)
Trwałość silnika 9.5/10
Niezawodność auta 9.5/10
Spalanie ON 8.7/10
Koszty utrzymania 7.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 7 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.8L

Średnie 6.6L

Trasa 5.6L

Najbardziej awaryjna część

13%
13%
39%
8%
0%
3%
0%
0%
24%
Suma głosów: 38

Opinie użytkowników

13.09.2022 s-max 2.0d 2007 -245kkm
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 5.7L

Trasa 5.2L

Opinia: Bardzo fajne, ekonomiczne i przestronne auto. Miałem juz kilka vanów ale ten jest najlepszy, dynamika, ekonomia, prowadzenie i niezawodność.Zrobiłem ponad 30kkm i w sumie tylko wymiany eksploatacyjne. Moc podniesiona z fabrycznej 140 do 170km.
Zalety: Duży i przestronny, bardzo dobry układ jezdny, rewelacyjny i oszczędny silnik
Polecam
26.02.2020 mk3 2009
Średnia ocena: (0.0)
Trwałość silnika 0.0/10
Niezawodność auta 0.0/10
Spalanie ON 0.0/10
Koszty utrzymania 0.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Opinia: Super diesel jak na rok i klasę auta.
Zalety: Elastyczność silnika w pełnym zakresie obrotów. Cisza i kultura pracy jak w benzynie. Wygodny i pakowny, duża pojemnośc zbiornika ON, wentylacja foteli super latem !!!
Wady: Korozja jak to w fordzie , powierzchowna w wielu mało widocznych miejscach
Polecam
01.11.2017 Miras S-max 2006, 2.0 TDCi
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 6.0L

Trasa 5.2L

Opinia: S-maxem jeżdżę już 11 rok kupiłem 7.07. 2006r. Silnik 2.0 TDCi. Jedenaście lat bez problemu i szczerze polecam osobom z umiejętnością spokojnej jazdy.
Polecam
26.07.2017 Seba 2009/190000
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.3L

Trasa 6.5L

Opinia: Jeździłem już wszystkim, fiestą escortem, focusem, rav4, corolla, verso, pandą, puntem i długo by wyliczać, ale ten jest wyjątkowy. Kupiłem smaxa z automatyczną skrzynią biegów i bardzo chwalę sobie - koszty części mogły by być tańsze i ciut mniej by mógł palić ale jeździ się
Zalety: Duży, przestronny, wygodny w prowadzeniu, dynamiczny silnik z duża rezerwą mocy (dobry do tuningu - można wyciągnąć 180KM bez problemu)
Wady: Szybko zużywający się akumulator, wariujący parktronic
Polecam
29.03.2016 Kamil Ford S-MAX
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 7.0L

Trasa b.d.

Opinia: Kupiłem Forda S-MAX 2006r, 2.O TDCI 140KM.Silnik ekonomiczny, z bardzo dobrą dynamiką. Przy 205.000km wymieniłem sprzęgło-dwumase. Pracuje jak nowy, skrzynia chodzi idealne, 6 biegów robi swoje, poza tym są fajnie spasowane. Jedyne co się przytrafiło to przy wymianie sprzęgła mechanik wymienił simering na zamiennik-
Zalety: silnik, zawieszenie, ilość miejsca
Wady: na razie jedyne kłopoty z kluczykiem i czujnikiem kluczyka(drobnostka)
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

13%
13%
39%
8%
0%
3%
0%
0%
24%
Suma głosów: 38