Renault

Renault Vel Satis 2.2 dCi 150KM (G9T)

11263
Kategoria: Renault Vel Satis

Dane techniczne

Renault Vel Satis 2.2 dCi 150KM (G9T)
Pojemność [cm3] 2188
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 200
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10,9

Lata produkcji: 2002-2009

Nadwozie: liftback

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto 9.5L

Średnie 8.3L

Trasa 7.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf 5W40
Ilość oleju 6.3
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 dCi 173KM 7.8 2 0 6.9 l/100km
2.2 dCi 140KM 0.0 0 0 8.6 l/100km
3.0 dCi 181KM 6.3 2 0 9.7 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (4.3)
Trwałość silnika 4.5/10
Niezawodność auta 4.0/10
Spalanie ON 6.5/10
Koszty utrzymania 2.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.3L

Średnie 7.7L

Trasa 6.9L

Najbardziej awaryjna część

0%
25%
0%
50%
0%
25%
0%
0%
0%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

10.05.2018 Andrzej 2002/ 184000 km
Średnia ocena: (2.8)
Trwałość silnika 1.0/10
Niezawodność auta 3.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 1.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.5L

Trasa 7.0L

Opinia: Nie polecam
Zalety: Wyjątkowy komfort w środku Dobre wyposażenie nawet wersji podstawowej Super wygluszenie
Wady: Mimo wymiany oleju co 10.000km przekręcone panewki Problemy z uszczelka pod głowica Awaria skrzyni biegów Uszkodzone wytryski Auto pewnego dnia w trakcie jazdy stanęło, błędy w elektronice.
Odradzam
26.10.2014 Adam Vel 2004r 195 tyś
Średnia ocena: (5.8)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 5.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 3.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.5L

Średnie 7.8L

Trasa 6.7L

Opinia: auto od nowości w moich rękach do 180 tys wszystko ok ale potem włożyłem prawie 5tys na wtryski turbinę i drobne rzeczy przy silniku.Silnik bardzo elastyczny cichy mało pali ale drogi w użytkowaniu ,chodzi mi o serwis i naprawy.Sprzedałem bo dodatkowo zaczynało szwankować koło dwumasowe
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
25%
0%
50%
0%
25%
0%
0%
0%
Suma głosów: 4