Popularne na rynku

Renault Laguna III 2.0 dCi 150KM (M9R)

87501

Dane techniczne

Renault Laguna III 2.0 dCi 150KM (M9R)
Pojemność [cm3] 1995
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 340
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9,5

Lata produkcji: 2007-2015

Nadwozie: liftback kombi coupe

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.8L

Średnie 6.8L

Trasa 6.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf Evolution Full-Tech FE 5W30
Ilość oleju 7.4
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata / zalecana co 15.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.5 dCi 110KM 9.7 4 0 6.6 l/100km
2.0 dCi 131KM 9.1 5 0 6.3 l/100km
2.0 dCi 178KM 9.5 2 0 7.1 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 14) (8.5)
Trwałość silnika 9.6/10
Niezawodność auta 9.3/10
Spalanie ON 7.9/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 14 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.8L

Średnie 6.8L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

57%
2%
2%
5%
0%
1%
2%
1%
30%
Suma głosów: 140

Opinie użytkowników

10.05.2022 Laguna 3 ph I 370 000
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 6.3L

Trasa 6.0L

Opinia: Myślę, że jeden z trwalszych silników ostatnich lat. Samochodem przekręciłem już 369 tys. km. Wymiana oleju co 15tys. Na bieżąco wymiana filtrów. Bardzo dobre średnie spalanie (6.2) w trybie autostrada (90%) miasto (10%). Ceny oryginalnych części, które się zużywają są na niskim poziomie
Zalety: Trwałość silnika. Spalanie Niskie ceny normalii
Wady: Tunel środkowy w modelu czasem trzeszcze plastikiem. Kwestia nasmarowania. Ciut za mały bagażnik.
Polecam
28.03.2021 Laguna 3 2.0dci 150KM 2011 Grand Tour
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 7.7L

Trasa 6.0L

Opinia: Auto godne polecenia !Obawiałem się ale jest super, laguna 3 2.0 dci 150 bardzo fajne uto dla rodziny -w tych czasach godne polecenia . Nie to co się dzieje z silnikami benzynowymi (za zachodniej granicy ) tsi ,tfsi, thp itp.... Auto duże,przyzwoicie wyposażone,wolne od wad.
Zalety: Duży,tani,nowoczesny wyglad
Wady: Brak wad jak w innych autach tego typu aut z tych roczników
Polecam
12.07.2019 Renault Laguna III 2010/192000
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.5L

Trasa 6.0L

Opinia: Polecam! Najlepszy silnik do Laguny III silnik dynamiczny, świetny na długie trasy. Spalanie przy jeździe autostradowej (140km/h w górę) ok.7,5 l/100km. Bardzo dobre wyciszenie i kultura pracy. Przy silniku wymieniony jedynie pasek osprzętu przy 180tyś i jak na razie tyle. Samo auto: duże, wygodne. Dobra
Zalety: dynamika, kultura pracy, spalanie, komfort jazdy, wyposażenie, znikoma awaryjność
Wady: brak (gdyby chcieć się czepiać to trzeszczące plastiki obudowy kolumny kierowniczej, podłokietnik i uchwyt na napoje - reszta wykonana z dobrych, miękkich materiałów)
Polecam
04.07.2019 laguna III 2009
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.1L

Trasa 5.5L

Opinia: kupiłem z przebiegiem 7500 km Obecnie 312 000 km i żadnej usterki. polecam
Polecam
07.11.2018 Jarek Sport touter initiale Paris
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Opinia: Super auto Moja druga Laguna
Zalety: Sporo
Wady: Mały zbiornik spryskiwacza
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

57%
2%
2%
5%
0%
1%
2%
1%
30%
Suma głosów: 140