Peugeot

Peugeot 508 I FL 2.0 BlueHDi 180KM (DW10FC)

13853
Kategoria: Peugeot 508

Dane techniczne

Peugeot 508 I FL 2.0 BlueHDi 180KM (DW10FC)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 180
Moment obrotowy [Nm] 400
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 230
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.5

Lata produkcji: 2014-2018

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 5.1L

Średnie 4.4L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 5.0
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000ckm lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 BlueHDi 120KM 0.0 0 0 4.2 l/100km
2.0 BlueHDi 150KM 10.0 2 0 6.3 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 3) (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 3 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.9L

Średnie 7.2L

Trasa 6.3L

Najbardziej awaryjna część

6%
44%
6%
0%
6%
6%
11%
6%
17%
Suma głosów: 18

Opinie użytkowników

01.12.2020 508 SW GT 2017/58000
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 7.6L

Trasa 6.8L

Opinia: Silnik pracuje cicho, ma świetne przyspieszenie, jednak spalanie tradycyjnie jest wyższe niż wskazywałyby dane producenta, z czystym sumieniem mogę polecić ta wersję,
Zalety: bezawaryjność, zrywność, wysoka kultura jazdy
Wady: brak
Polecam
04.10.2020 model 2016 r.2.0 Blue HDI Allure S&S 2015 r. 159 tys.km -poprzednio użytkowany w leasingu
Średnia ocena: (0.0)
Trwałość silnika 0.0/10
Niezawodność auta 0.0/10
Spalanie ON 0.0/10
Koszty utrzymania 0.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Opinia: Posiadam Peugeota z tą wersją silnikową od 2 miesięcy. Poprzednio jeździłem wersją 140 konną, ze skrzynią manualną. Niesamowicie dynamiczny silnik, dużo lepsze wykonanie auta. Na razie bez uwag- przejechałem ok. 3 tys. km. Spalanie w mieście dużo wyższe, ale to chyba brak wprawy do automatycznej
Zalety: Dynamika silnika,wykonanie całego auta i lepsze wyposażenie.
Wady: Brak
Polecam
25.03.2018 Waldek Peugeot 508/kombi 2015.r 137 tys
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.6L

Średnie 6.7L

Trasa 5.8L

Opinia: "Silnik mam w Peugeocie 508 z 201.5roku przejechane 137tys km większość trasa .Silnik bardzo zaawansowany technologicznie ma chyba wszystko co ma wpływ na spaliny fap,katalizator i płyn który trzeba dolewać koniecznie co 20 tys .Jest to taki mankament ale da się z tym żyć koszty
Zalety: Samochód bardzo komfortowy w porównaniu do konkurencji to niebo a ziemia,wygoda wszystko pod ręką,świetne fotele bardzo dobry kokpit wszystko pod ręką,Silnik w aucie pierwsza klasa to nie ten złom TDI w którym ciągle coś pada,jest cichy dynamiczny i bardz
Wady: co 20 tys dolewka płynu AdBlu to trochę takie absorbujące,po za tym nie ma wad
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

6%
44%
6%
0%
6%
6%
11%
6%
17%
Suma głosów: 18