Citroen C4 II FL 2.0 BlueHDi 150KM (DW10FD)

5989
Kategoria: Citroen C4

Dane techniczne

Citroen C4 II FL 2.0 BlueHDi 150KM (DW10FD)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 370
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 207
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.8

Lata produkcji: 2015-2018

Nadwozie: hatchback

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 4.2L

Średnie 3.8L

Trasa 3.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 5.0
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 BlueHDi 99KM 9.7 3 0 4.7 l/100km
1.6 BlueHDi 120KM 10.0 1 0 4.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.8L

Trasa 4.8L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

25.09.2018 Paweł C4/2012/260000
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.8L

Trasa 4.8L

Opinia: Mam ten silnik w C4 150KM mam przejechane 260 tys, silnika od nowości nie dotykałem palcem, nawet nie wiem że jest pod maską, świetna jednostka poza olejami nie dołożyłem nawet złotówki.... Zdecydowanie polecam, jak każdy zresztą silnik HDI, zawsze je wybieram z racji na trwałość i
Zalety: Przede wszystkim zerowa awaryjność....
Wady: Mogło by palić o litr mniej ale w sumie to 2.0, wersja 90 konna paliła mi mniej o około jeden litr
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 2