Citroen C4 II Picasso 2.0 BlueHDi 150KM (DW10FD)

10996
Kategoria: Citroen C4 Picasso

Dane techniczne

Citroen C4 II Picasso 2.0 BlueHDi 150KM (DW10FD)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 340
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 209
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.9

Lata produkcji: 2013-2018

Nadwozie: minivan

Segment: K (kompaktowe vany)

Spalanie

Miasto 5.0L

Średnie 4.3L

Trasa 3.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 5.0
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 BlueHDi 99KM 0.0 0 0 3.8 l/100km
1.6 HDi 115KM 9.8 1 0 5.8 l/100km
1.6 BlueHDi 120KM 0.0 0 0 3.8 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.5L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

36%
7%
7%
7%
7%
0%
7%
7%
21%
Suma głosów: 14

Opinie użytkowników

18.09.2019 C4 Picasso II 2016/82000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.5L

Trasa 6.0L

Opinia: Silnik bardzo dobry ale bzdury piszą w "Zalecane przez serwis" Producent zaleca 0w30 (bardzo ważne) i wchodzi 6,1 litra przy wymianie. Mam to auto od nowości - od 3 lat. Generalnie bez zarzutu. Spalanie fabryczne wilka ściema ale faktycznie jeżdżąc rozsądnie można zejść po niżej
Zalety: Komfort, bezawaryjność, niskie spalanie, wygodne fotele, doskonała ergonomia, łatwe prowadzenie i parkowanie, ogromny bagażnik
Wady: Głośny silnik na zewnątrz, wyłączenie funkcji start/stop mocno ukryte w menu
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

36%
7%
7%
7%
7%
0%
7%
7%
21%
Suma głosów: 14