Seat

Seat Leon III 2.0 TDI CR 150KM (CRBC)

15818

Dane techniczne

Seat Leon III 2.0 TDI CR 150KM (CRBC)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 215
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.4

Lata produkcji: 2012-2016

Nadwozie: hatchback kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 5.0L

Średnie 4.3L

Trasa 3.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W-30
Ilość oleju 3.8-4.3 L
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok lub LongLife 30.000 km lub 2 lata w zależności od wersji.
Wymiana rozrządu 180.000km lub 5 lat / nowsze wersje po 210.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 TDI 90KM 0.0 0 0 4.4 l/100km
1.6 TDI 105KM 10.0 1 0 5.0 l/100km
1.6 TDI 110KM 0.0 0 0 3.6 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 6.1L

Trasa 4.8L

Najbardziej awaryjna część

84%
1%
0%
4%
0%
0%
0%
0%
10%
Suma głosów: 69

Opinie użytkowników

20.08.2018 Wlad Leon 2013 r 135.000 km
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 6.1L

Trasa 4.8L

Opinia: Jestem bardzo zadowolony z auta zwłaszcza z silnika jest bardzo mocny i dynamiczny.Auto bezawaryjne nic się nie dzieje po za wymianami filtrów oleju,opon żadnych kosztów.Auto zdecydowanie o sportowym zacięciu i dużym potencjale a przy tym spalanie nie jest duże aż dziw bierze że przy takiej
Zalety: auto dla osób ze sportowym zacięciem dobrze się zbiera duży potencjał mocy,świetny silnik to już nie to TDI co kiedyś.trwałe zawieszenie dobrze trzyma auto na zakrętach przy dużych prędkościach,fotele komfortowe dobre wyposażenie.
Wady: jak dla mnie nie znalazłem
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

84%
1%
0%
4%
0%
0%
0%
0%
10%
Suma głosów: 69