Popularne na rynku

Renault Megane I 1.9 dTi 98KM (F9Q)

17324

Dane techniczne

Renault Megane I 1.9 dTi 98KM (F9Q)
Pojemność [cm3] 1870
Moc [KM] 98
Moment obrotowy [Nm] 200
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 183
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.5

Lata produkcji: 1995-2003

Nadwozie: hatchback sedan kombi coupe cabrio minivan

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.9L

Trasa 5.3L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf 5W40
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 D 64KM 9.8 1 0 6.0 l/100km
1.9 dTi 80KM 8.8 1 0 5.8 l/100km
1.9 dT 90KM 9.5 1 0 4.5 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.4)
Trwałość silnika 9.5/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.5/10
Koszty utrzymania 9.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.3L

Średnie 5.5L

Trasa 5.2L

Najbardziej awaryjna część

14%
0%
57%
21%
0%
0%
0%
0%
7%
Suma głosów: 14

Opinie użytkowników

01.07.2014 Paweł Renault Megane Scenic I/1998/230000
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.0L

Trasa 4.5L

Opinia: Zdecydowanie na +.Posiadam ten silnik w Renault Megane Scenic I i jestem miło zaskoczony,spalanie na bardzo przyzwoitym poziomie max 6 litrów miasto.Pompoa wody po za rozrządem co tez jest na + ponieważ większość awarii z paskiem zaczyna się od cieknącej właśnie pompy.Nie czuły na jakość
Polecam
29.07.2013 Piotr Megane 1999 190 000 tys km
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.6L

Średnie 6.0L

Trasa 5.8L

Opinia: Moim zdanie silnik bardzo dobry. Nie miałem z nim żadnych problemów. Tani w eksploatacji. Mam go od ponad 3 lat i nigdy mnie nie zawiódł.Nie jest czuły jak inne auta na rodzaj paliwa, przepali wszystko. Mógłby być trochę mocniejszy bo jak włączy się klimatyzacje to
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

14%
0%
57%
21%
0%
0%
0%
0%
7%
Suma głosów: 14