Renault

Renault Scenic I 1.9 dTi 80KM (F9Q)

9372

Dane techniczne

Renault Scenic I 1.9 dTi 80KM (F9Q)
Pojemność [cm3] 1870
Moc [KM] 80
Moment obrotowy [Nm] 160
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 170
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 13,8

Lata produkcji: 1999-2003

Nadwozie: minivan

Segment: K (kompaktowe vany)

Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.0L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf 5W40
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 dTi 98KM 8.0 5 0 6.1 l/100km
1.9 dCi 102KM 8.0 9 0 6.1 l/100km
1.9 dCi 102KM 10.0 1 0 7.5 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (6.9)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 5.5/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.6L

Średnie 5.8L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

15.03.2020 SCENIC/1 2002/275000
Średnia ocena: (6.3)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 4.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 6.0L

Trasa 5.2L

Opinia: nie moge nic zlego powedziecz tym silnikiem smigam 11 lat clio teraz scenc 5 lat
Zalety: przebieg 270 000 wymiana przeplywomierza reszta smiga bez problemu rozrrzad co 80000 olej raz do roku
Wady: szkoda ze mu latka uciekaja
Polecam
17.03.2016 Anonim
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.6L

Trasa 4.8L

Opinia: Bardzo wygodnie,przestronnie.
Polecam

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 2