Popularne na rynku

Kia ceed I 1.6 CRDi 90KM (D4FB)

47809
Kategoria: Kia cee'd

Dane techniczne

Kia ceed I 1.6 CRDi 90KM (D4FB)
Pojemność [cm3] 1582
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 235
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 172
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 13.8

Lata produkcji: 2006-2013

Nadwozie: hatchback kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 5.7L

Średnie 4.7L

Trasa 4.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Lotos Quazar 5W30
Ilość oleju 5.3
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok/ lub co 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 CRDi 140KM 9.4 7 0 6.6 l/100km
1.6 CRDi 115KM 9.5 7 0 5.7 l/100km
1.6 CRDi 128KM 10.0 1 0 5.2 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 11) (9.6)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.7/10
Spalanie ON 9.3/10
Koszty utrzymania 9.6/10
Głosy według opinii użytkowników: 10 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 5.6L

Trasa 5.1L

Najbardziej awaryjna część

58%
9%
6%
9%
3%
0%
0%
3%
12%
Suma głosów: 33

Opinie użytkowników

20.04.2021 2010 330 000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.0L

Trasa 5.5L

Opinia: Aktualnie 330 000tys. Turbo nie ruszane. Z kierownicy nie długo nic nie zostanie
Zalety: Koszty utrzymania
Wady: Hałas na trasie
Odradzam
11.11.2020 Cee'd/C1FL 2010/150000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.3L

Trasa 4.8L

Opinia: Auto z 2010 ma w tej chwili nalot 150000.Jestem 3 włascicielem od paru miesięcy.Spalanie 6,4 miasto.to taki typowy młotek na dojazdy do pracy.a że mam 20 km do pracy to 6 biegowa skrzynia robi swoje.Co do wad to coś skrzypi w tapicerce i w niektórych
Zalety: Tanie filtry i klocki
Wady: Nie zauwazyłem a dlatego ze to co chciałem to ma.
Polecam
27.09.2020 ceed 2010/300 000
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.5L

Średnie 5.7L

Trasa 6.1L

Opinia: Kupiłem z przebiegiem 170 000km. Aktualnie 303 000km. Wymienione sprzęgło przy 200tys. Objaw był taki że na 1 biegu w korku chciałem żeby auto się toczyło zamiast tego otrzymywałem soczyste szarpanie. Wymieniane co 60 tys rolki prowadzące i pasek wielorowkowy (klinowy). Tuleje na wahaczach co
Zalety: Tani w utrzymaniu, pancerny silnik.
Wady: Hałas przy jeździe po autostradach, niewygodne fotele , zdzierająca się kierownica
Polecam
29.06.2020 Kia Ceed SW I FL 90KM 2011/250 tyś
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.8L

Średnie 6.1L

Trasa 5.4L

Opinia: Auto kupione jako praktycznie nowe (przebieg 10000km) teraz ma 250000km przebiegu i póki co jest wręcz niewiarygodnie bezawaryjne. Przy 100000km zrobiony chip na 119KM. Jazda, jeśli chodzi o czas to 80% miasto, 20% trasa, jeśli chodzi o kilometry to pewnie około 60% trasa, 40%miasto (to
Zalety: Bardzo tani w utrzymaniu, bezawaryjny, niskie spalanie, cichy, dynamiczny, wygodny
Polecam
20.01.2019 Kia Ceed SW I FL 2010 / 241 tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Na obecne czasy i koszta eksploatacji stanowczo POLECAM !!! Bezawaryjna, pancerna jednostka. Małe spalanie, w miarę komfortowe, multifunkcja w kierownicy łatwa w obsłudze. Trzeba tylko pilnować blacharki, bo to nie jest akurat mistrzostwo l.
Zalety: Tanie części, niskie spalanie, bezawaryjna jednostka, 90 KM daje rade
Wady: Przy wyższych obrotach trochę głośno w srodku
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

58%
9%
6%
9%
3%
0%
0%
3%
12%
Suma głosów: 33