Volkswagen

Volkswagen Jetta VI 1.6 TDI CR 105KM (CAYC)

17034
Kategoria: Volkswagen Jetta

Dane techniczne

Volkswagen Jetta VI 1.6 TDI CR 105KM (CAYC)
Pojemność [cm3] 1598
Moc [KM] 105
Moment obrotowy [Nm] 250
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.7

Lata produkcji: 2010-2014

Nadwozie: sedan

Segment: C/D (kompaktowe trójbryłowe)

Spalanie

Miasto 5.7L

Średnie 4.5L

Trasa 3.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju VW 507,00, 5W-30
Ilość oleju 4.3
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 5 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 TDI 140KM 6.0 1 0 5.1 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.6)
Trwałość silnika 9.5/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.2L

Trasa 4.3L

Najbardziej awaryjna część

86%
6%
0%
6%
3%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 35

Opinie użytkowników

26.02.2021 jetta VI 2011/ 268000
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.0L

Trasa 4.0L

Opinia: super...słuszny zastępca wysłużonego 1,9 tdi
Zalety: zrywny, 200 tez pojdzie w Jetta, elastyczny, niskie spalanie..kiedys na tempomacie do 90 km/h spalił 3,6 na 100 km.
Wady: egr,
Polecam
20.02.2020 Jetta VI 2014/204000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.4L

Trasa 4.5L

Opinia: Auto z polskiego salonu, po leasingowe (grupa LOTOS także lane dobre paliwo), 100% przebieg oryginał (zgodne z ASO) nigdzie nie uderzony, mam je od 12 miesięcy. Rewelacyjnie jak do tej pory. Zużycie wnętrza mimo przebiegu znikome.
Zalety: Silnik łatwy do zawirusowania (już 12 tkm. przejechane) ma 149 KM i 296 Nm spalanie bez zmian z przed i po operacji. Elastyczność silnika teraz rewelacja, wyprzedzanie bez stresowe.
Wady: na razie brak
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

86%
6%
0%
6%
3%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 35