Mercedes-Benz

Mercedes Sprinter I 2.9 TD 10V 122KM (OM602)

5050

Dane techniczne

Mercedes Sprinter I 2.9 TD 10V 122KM (OM602)
Pojemność [cm3] 2874
Moc [KM] 122
Moment obrotowy [Nm] 280
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 155
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: 1995-2000

Nadwozie: furgon podwozie skrzynia

Segment: Dostawcze - duże

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 10W40
Ilość oleju 9.5 L
Wymiana oleju co 15.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.3 D 8V 79KM 8.2 3 1 10.9 l/100km
2.9 TD 10V 102KM 0.0 0 0 b.d.

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (7.3)
Żywotność 9.0/10
Awaryjność 6.0/10
Spalanie 7.5/10
Koszty utrzymania 6.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.3L

Średnie 9.2L

Trasa 9.0L

Najbardziej awaryjna część

83%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
17%
0%
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

28.12.2023 sprinter 97
Średnia ocena: (4.5)
Żywotność 8.0/10
Awaryjność 2.0/10
Spalanie 5.0/10
Koszty utrzymania 3.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 9.0L

Trasa 9.0L

Opinia: silnik nie do zajechania mercedes stał 3 lata bez palenia i zapalił jak na ciepłym gorzej z blacharka
Zalety: żywotny silnik
Wady: blacharka
Polecam
08.09.2023 Mercedes 312 2.9 tdi 1997, 606.000km
Średnia ocena: (10.0)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 10.0/10
Spalanie 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.5L

Średnie 9.3L

Trasa 9.0L

Opinia: Auto z silnikiem 2.9tdi jest nie do zdarcia.Nie ma konkurencji.Auto przy przebiegu ponad 600tys km nie wykazuje absolutnie żadnych wad silnika i skrzyni biegów.Młodsi konkurenci dawno już nie żyją.
Zalety: Bezawaryjny.Dobre przyspieszenie.Mocny silink.Bardzo niskie koszty eksploatacji.
Wady: Dość głośno w środku.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

83%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
17%
0%
Suma głosów: 6