Renault

Renault Master III 2.3 dCi 101KM (M9T)

11017
Kategoria: Renault Master

Dane techniczne

Renault Master III 2.3 dCi 101KM (M9T)
Pojemność [cm3] 2298
Moc [KM] 101
Moment obrotowy [Nm] 285
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 135
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: 2010-2014

Nadwozie: furgon podwozie skrzynia

Segment: Dostawcze - duże

Spalanie

Miasto 9.1L

Średnie 7.8L

Trasa 7.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf 5W40
Ilość oleju 8L
Wymiana oleju co 40.000 lub 2 lata
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.3 dCi 125KM 9.4 3 0 9.1 l/100km
2.3 dCi 146KM 8.3 2 0 10.6 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.5)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 10.0/10
Spalanie 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 11.0L

Średnie 9.5L

Trasa b.d.

Najbardziej awaryjna część

44%
4%
4%
4%
4%
4%
4%
8%
24%
Suma głosów: 25

Opinie użytkowników

30.05.2018 Bonzo Master/2014/120000
Średnia ocena: (9.5)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 10.0/10
Spalanie 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 11.0L

Średnie 9.5L

Trasa b.d.

Opinia: Polecam mocniejszy wariant mocy, poza tym udana jednostka, nie sprawiająca problemów w trasie.
Zalety: Silnik mimo małej mocy bardzo dynamiczny, daje sobie świetnie radę w trasie, lecz w mieście też nie ma problemów. Awaryjność znikoma, zdarzyło się uszkodzenie rury intercoolera i potrafił wypić troszkę oleju gdy jeździł dynamicznie w cyklu mieszanym. Ogól
Wady: Głośna praca turbo, apetyt na olej przy mocniejszym eksploatowaniu, krótkie przełożenia i czasem w korku przy wysokiej temperaturze powietrza potrafi się zagrzać ponad normę (zdarzyło się może 4-5 razy na 50000km i tylko w upał)
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

44%
4%
4%
4%
4%
4%
4%
8%
24%
Suma głosów: 25