alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Chevrolet Captiva I 2.0 D 126KM (Z20S)

Chevrolet Captiva I 2.0 D 126KM (Z20S)Wyświetleń: 10895

Chevrolet Captiva I 2.0 D 126KM (Z20S)

Okres produkcji: 2006-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]127
Moment obrotowy [Nm]295
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna181
Przyspieszenie (0-100km/h)11.7
Spalanie - miasto [l/100km]8.7
Spalanie - trasa [l/100km]6.3
Spalanie - średnie [l/100km]7.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 5W30
LIlość oleju6.2 L
Wymiana olejuco 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.9

Trasa: 6

Średnie: 7.3

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D15032010.67.4

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4
Średnia (głosów 2):
(6.88)
Trwałość silnika
 7/10
Niezawodność auta
 6.5/10
Spalanie ON
 7.5/10
Koszty utrzymania
 6.5/10

Głosy według opinii:

11

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 17

Opinie użytkowników

Marcin 31.10.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Autko super sie sprawuje a jeszcze lepiej sie je prowadzi po tych naszych polskich drogach....
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:Captiva I 2.0 D (127KM) rok 2010.przebieg 95600tys
Zły 28.02.2015
Średnia:
(4.75)
Nie
Opinia: Nie polecam auto drogie w utrzymaniu i bardzo awaryjne począwszy od drobiazgów skończywszy na drogim osprzęcie padnięta turbina,wtryski,problem ze sprzęgłem.Dodatkowo silnik słaby i dużo palący.Taka zabawka na pokaz a nie do jazdy.
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (4/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:komfort,wygoda,duzo miejsca
Wady:duża awaryjność,drogi seriws i części,silnik za słaby i duzo palący
Rocznik / Przebieg:2007r 190tys