alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford C-MAX Mk2 2.0 TDCi (140KM)

Ford C-MAX Mk2 2.0 TDCi (140KM)Wyświetleń: 6921

Ford C-MAX Mk2 2.0 TDCi (140KM)

Okres produkcji: od 2010

Wersje nadwozia: minivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów-
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)10,1
Spalanie - miasto [l/100km]6,6
Spalanie - trasa [l/100km]4,5
Spalanie - średnie [l/100km]5,3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFormula Ford 5W30
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 200.000 km lub 10 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Delphi

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.8

Trasa: 4.8

Średnie: 5.6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TDCi9523014,34,6
1.6 TDCi11527012,34,9
2.0 TDCi11530012,35.8

24.09.2017KaliTak

"świetny silnik,bardzo dobra dynamika,spalanie na poziomie 6.5L ,bardzo elastyczny i cichy.Obecnie na rynku to chyba najbardziej popularna jednostka.Przed kupnem auta jeździłem różnymi i pytałem specjalistów za czym wybrałem ten.Przebieg 90tys auto posiada DPF ale jak by mi nie powiedzieli w serwisie to bym nie wiedział,poprostu nie sprawia żadnych problemów.Bardzo dobry i godny polecenia motor."


13.02.2015OTak

"C-Max 2011r 155tys polecam,silnik godny polecenia,dobra dynamika nawet bardzo dobra przy niskim spalaniu na poziomie 5-6 L dodam że przy jeździe dynamicznej.Awaryjność totalnie zerowa."


19.02.2019Mondeo mk4Tak

Kupiłem auto jako trzyletnie po leasingu. Miał nalatane mniej więcej 200 000 od tego czasu wymienione sprzęgiełko przy przebiegu 330 tysięcy i przy 370 000 zawiodła aparatura wtryskowa okazało się że jeden wtryskiwacz się skończył. Wtryski kupione używane za 1000 (komplet) a autko śmiga dalej. Dodam tylko że około 340 000 miał podniesioną moc o trzydzieści parę koni. przy 410 000 pojawiły się drobna wahania i szarpnięcia przy wolnej równomiernej i statycznej jeździe, po analizie decyzja padła na DPF, został wycięty i problem zniknął. Teraz waham się czy kupić tą samą furę z końca produkcji czy zaryzykować z nowszą konstrukcją.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5
Średnia (głosów 1):
(9)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

13.02.2015
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Auto sprowadzone z uszkodzeniem tyłu trochę drogie części w naprawie.Co do jednostki jest rewelacyjna bardzo wysoki moment przekłada się na dobre osiągi ,spalanie na poziomie 6L przy dynamicznej jeździe.Większosć miasto i tu spalanie 6.-7 w zależności od korków ,trasa przy dwóch osobach i bagażniku prędkość 140 spala 5.5 jak 100-120 to po niżej 5L.Auto udane dobrze sie prowadzi komfort na wysokim poziomie,dużo miejsca ,wygodny.Co do awarii nie miałem żadnych.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.6l/100km

Zalety:silnik mocny ,dobrze sie zbiera,mało pali,komfort,duzo miejsca,fajne rozwiązanie wnętrza
Wady:drogie części
Rocznik / Przebieg:C-Max 2011r 155tys