alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Chevrolet Cruze I 2.0 VCDI 150KM (Z20S)

Chevrolet Cruze I 2.0 VCDI 150KM (Z20S)Wyświetleń: 7335

Chevrolet Cruze I 2.0 VCDI 150KM (Z20S)

Okres produkcji: 2009-2012

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)8.7
Spalanie - miasto [l/100km]7.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 5W30
LIlość oleju6.2 L
Wymiana olejuco 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.3

Trasa: 5.7

Średnie: 6.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TD12530010.35.5
2.0 VCDi1633608.55.6

09.02.2017MarekTak

Epica serwisowana do zeszłego roku, ja jeżdżę rok, niestety ostatnio długo po mieście i zaczyna trochę się pocić Turbo... jednak auto ma już 10 lat :) i po tym czasie turbo, przy miejskiej jeździe można raz na taki czas zregenerować... Poza tym jednostka całkiem elastyczna, tak jak wspominają opiniotwórcy , turbodziura istnieje, ale prawdopodobnie, po regeneracji i dbaniu jak o diesla powinno być ok. Utrzymanie, całego samochodu, na poziomie normy...ogólnodostępne zamienniki oraz oryginały. Wiadomo, że nowoczesny diesel przy większej awarii pociągnie z portfela, ale dopiero przy przebiegach zbliżonych do 300tys.POLECAM JEDNOSTKĘ


06.07.2015SławekTak

Świetny, oszczędny a przede wszystkim bezawaryjny diesel. Wystarczy dbać (jak o diesla) i wymieniać oleje i filtry na bieżąco, a wtedy silnik odwdzięczy się bezawaryjną i dynamiczną jazdą. Gorąco polecam ! Najlepszy stosunek jakości do ceny. Ja mam Chevroleta Epice z ponad 230 tys. przejechanymi km i jestem mega zadowolny. Do dzisiaj żadnych usterek i poważnych napraw.


29.08.2017DanielTak

Jestem posiadaczem od 2 lat. Posiadałem wiele diesli ale ten najbardziej mi odpowiada. Spalanie , dynamika, koszty utrzymania. Pojazd nie ma wad choć można się czepiać. Ale jak każdy pojazd ma wady ale też i zalety. Jeśli miałbym kupić po raz drugi nie wiem czy ponownie nie zakpił bym Captivy. Dla mnie super. Jak przedmówcy ... o diesel trzeba umieć dbać ... Polecam


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 10
Średnia (głosów 1):
(9)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

Janusz 28.02.2018
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Przebieg auta ponad 200tys km i do dnia dzisiejszego żadnych problemów,pali od strzała i to nawet podczas tych ostrych mrozów.Auto ma od 4 lat zrobiłem osobiście ponad 100tys/km większosć trasy i powiem że jest naprawdę dobrze.Silnik łądnie pracuje jest dynamiczny i co ważne nie męczy podczas jazdy na wyższych obrotach.Auto również przyjemne w prowadzeniu,wnętrze dobrze wyciszone,fotele bardzo wygodne.Jak dla mnie same plusy.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.3l/100km

Spalanie - trasa:5.7l/100km

Spalanie - średnie:6.8l/100km

Zalety:samochód sprawdza się bardzo dobrze w różnych warunkach,na trasie komfortowo,silnik elastyczny dynamiczny i w miarę oszczędny (piszę w miarę bo powyżej 150kmh duże spalanie)
Wady:spalanie w mieście i na trasie powyżej 150km/h
Rocznik / Przebieg:Cruze Kombi 2010 r 203tys/km