alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mercedes Klasa C W203 FL 200 CDI 122KM (OM646)

Mercedes Klasa C W203 FL 200 CDI 122KM (OM646)Wyświetleń: 10002

Mercedes Klasa C W203 FL 200 CDI 122KM (OM646)

Okres produkcji: 2004-2007

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2148
Moc [KM]122
Moment obrotowy [Nm]270
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6 biegowa
Prędkość maksymalna207
Przyspieszenie (0-100km/h)11.6
Spalanie - miasto [l/100km]8.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.7
Spalanie - średnie [l/100km]5.8

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju6.5 L
Wymiana olejuco 15000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.5

Trasa: 5.1

Średnie: 6.2

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
220 CDI150KM3409.96.0
270 CDI17040096.7
320 CDI2244158.1

26.01.2015radekTak

dobra jednostka mało awaryjna ale bez przesady są lepsze i tańsze w utrzymniu,plus ogromny to jej bezawaryjność,ale spalanie nie takie niskie


19.04.2014DonaLDTak

Rok 2008 623 tys i lata jak nowka opony i olej


10.07.2013MOTak

201tys oryginalnie przejechalem od nowosci a auto jest z 2003roku. Żadnych problemow tylko olej i filtry. Bardzo polecam.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 1):
(8)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 5/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

203 28.03.2020
Średnia:
(8.00)
Tak
Opinia: silnik bardzo wytrzymaly nie do zajechania zero problemu z tym autem
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:5.1l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:bardzo wytrzymale auta i silnik jak i karoseria
Wady:jak narazie nie
Rocznik / Przebieg:2007 r