alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A4 B8 2.0 TDI CR 170KM (CAHA)

Audi A4 B8 2.0 TDI CR 170KM (CAHA)Wyświetleń: 25675

Audi A4 B8 2.0 TDI CR 170KM (CAHA)

Okres produkcji: 2008-2011

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]350
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna222
Przyspieszenie (0-100km/h)8.6
Spalanie - miasto [l/100km]6.8
Spalanie - trasa [l/100km]4.7
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4-4.7 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.7

Trasa: 6.2

Średnie: 6.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI1363209.54.5
3.0 TDI2405006.17.2
2.0 TDI12029011.25.1

05.04.2020Passat B6 HIGHLINETak

Rewelacyjny silnik !!! To już mój piąty diesel... różne marki.... Spalanie nawet poniżej 5l/100km, a max 7,5l/100km. Bardzo dobra dynamika, szczególnie przy skrzyni DSG. Żadnych awarii silnika, fabryczny DPF nigdy nie regenerowany ani nie dopalany serwisowo, Zawieszenie bez problemowe, cały czas fabryczne amortyzatory !!!!


02.04.2018WojtekNie

"Jednostka CBBB, 170KM Common Rail. Mam od nowości. przebieg 300k, Przy 120k padł sterownik przy turbinie( wymiana całej na gwarancji), 130k czujnik różnicy ciśnien DPF. Dwumas po 200 000 padł(2300zł wraz ze sprzęgłem, pompa oleju przy 150k rozebrana, nadawała się do wymiany na poprawioną w 2010r(1500zł), Między 160 - 250k padł dwa razy egr, chłodnica spalin, przepustnica powietrza pod egr(3000zł), silniczek klap gaszenia( cały kolektor koszt 1800zł), Uszczelke wydmuchało przy 270k(2800zł), wentylatory padły przy 260k i lambda przed dpf.( 800zł), teraz poszła przekładnia kierownicza(2500zł) ale to już nie silnik.


23.01.2015DarekTak

"przebieg 147 tys rok 2012 serwisowany żadnych problemów,jak czytam te opinie to mi sie przypomina moje A4 wcześniejsze same problemy,ale obecnie złego słowa nie mogę powiedzieć.Silnik 177KM to nie 140KM i tu jest ogromna różnica pod względem dynamiki,elastyczności i komfortu jazdy.Super silnik ale w tej wersji."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 33
Średnia (głosów 4):
(9.38)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9.75/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 8.75/10

Głosy według opinii:

40

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 52

Opinie użytkowników

a4 b8 2,0tdi caha 170KM , QUATTRO MANUAL 20.09.2020
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: 2,0TDI CAHA 170KM QUATTRO MANUAL ,,,, silnik idealny do tego samochodu , bezawaryjny , dynamiczny , ZDECYDOWANIE POLECAM ,,, 120 , 136, 143km PRZY NIM SIE CHOWAJA ,,,,,, kolejny zakup bedzie też albo 170 , albo nowsza seria 177KM
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6.8l/100km

Spalanie - średnie:7.2l/100km

Zalety:niezawodność , bardzo wytzrymały silnik
Wady:brak
Rocznik / Przebieg:2009
Padre 27.06.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Auto sprowadziłem z Niemiec z przebiegiem 160 tys. Obecnie 280 tys. Przy 130 tys Niemiec wymienił dwumasę, poza tym wszystko chodzi jak należy. Zero awarii, fakt że auto serwisowane co 12, 15 tyś km. Wiadomo że auto tej klasy nie będzie tanie w utrzymaniu, ae jest godne polecenia. Jak sie dba tak sie ma ;-)
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:Komfort jazdy, nowoczesna linia
Wady:Brak
Rocznik / Przebieg:B8 2008 rok 280 tys. przebieg
Jan 04.11.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Od roku użytkuje i jest super! Kupiłem z przebiegiem 200 tys. Dynamiczny i oszczędny jak na taką moc, w trasie (auto pełne, 4 osoby + bagaż) spalanie 5,7l, przy 2 osobach można zejść do 5,4. Autostrada, wiadomo zależy od prędkości....W mieście 7-10 l - zależy od odległości i stylu jazdy Super się zbiera nawet obciążony, wyprzedzanie stało się przyjemnością :-)
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:Audi a4 2010
Lucek 12.04.2014
Średnia:
(8.50)
Tak
Opinia: Auto oraz silnik godny polecenia,nie wiem o co chodzi że spotykam się ze złą opinią o tym silniku.u mnie hula jak burza.Auto sprowadziłem ze Niemiec przebieg miał 180 tys sam zrobiłem już 35tyś i nawet wycieków nie mam.Auto bardzo dynamiczne pali bardzo przyzwoicie,oczywiście jak się nie ciśnie.Polecam bo jest czym jechać
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.6l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.0l/100km

Zalety:dobry mocny i dynamiczny silnik, duzy przebieg i zero problemów, dobre wyposażenie, komfort
Wady:silnik trochę głośny, przy mocniejszem ciśnieciu libi duzo spalić .
Rocznik / Przebieg:Audi A4 2010 215 tyś