alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Transporter T4 FL 2.4 D 75KM (AJA)

Volkswagen Transporter T4 FL 2.4 D 75KM (AJA)Wyświetleń: 5079

Volkswagen Transporter T4 FL 2.4 D 75KM (AJA)

Okres produkcji: 1996-2003

Wersje nadwozia: furgon platforma

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2370
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]160
Doładowaniebrak
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna140
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]11.5
Spalanie - trasa [l/100km]8.5
Spalanie - średnie [l/100km]9.6

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco 8000 lub 1rok
Wymiana rozrząduco 80.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPNie
DwumasaNie
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 7

Średnie: 9

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4
Średnia (głosów 2):
(8.13)
Żywotność
 10/10
Awaryjność
 6.5/10
Spalanie
 8/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

T4 22.03.2020
Średnia:
(6.25)
Tak
"Chciałem poprawić tego silnika. Silnik nie posiada turbiny. Jest to najprostszy diesel. Ilosc cylindrów to 5. Bardzo duże przebiegi posiada ten silnik. "
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (3/10)
Spalanie
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:9l/100km

Zalety:Prosta konstrukcja. Jak dbasz to masz. Jazda bezawaryjną.
Wady:Bardzo duże przebiegi. Częste awarie w wyniku nie dbania przez właścicieli.
1994 / 689500
bulwa 11.02.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"motorek praktycznie niezniszczalny,zreszta jak i cale auto.ze wzgledu na wiek problemy z rdza.raz tylko niechcial odpalic ale spalone byly wszystkie swiece zarowe/po dluzszym kreceniu jednak zapalil/ CO TU JESZCZE DODAC -SZKODA ZE JUZ NIEPRODUKUJA TAKICH AUTEK"
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (10/10)
Spalanie
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:niewieml/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:niewieml/100km

Zalety:auto praktycznie BEZOBSLUGOWE
Wady:rdza ale to juz lata
t4/ 2000/420 000