Okres produkcji: 1996-2003
Wersje nadwozia: furgon platforma
Pojemność [cm3] | 2370 |
Moc [KM] | 75 |
Moment obrotowy [Nm] | 160 |
Doładowanie | brak |
Skrzynia biegów | 5-biegowa |
Prędkość maksymalna | 140 |
Przyspieszenie (0-100km/h) | |
Spalanie - miasto [l/100km] | 11.5 |
Spalanie - trasa [l/100km] | 8.5 |
Spalanie - średnie [l/100km] | 9.6 |
?Typ oleju | 5W40 |
LIlość oleju | 5.5 L |
Wymiana oleju | co 8000 lub 1rok |
Wymiana rozrządu | co 80.000 km |
DPF/FAP | Nie |
Dwumasa | Nie |
Turbina | Geometria stała |
Wtryski |
Większość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów
Jednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.
Odwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.
Najbardziej awaryjna część tego auta?
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:10l/100km
Spalanie - trasa:7l/100km
Spalanie - średnie:9l/100km
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:niewieml/100km
Spalanie - trasa:7l/100km
Spalanie - średnie:niewieml/100km