alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Transporter T4 FL 2.4 D 75KM (AJA)

Volkswagen Transporter T4 FL 2.4 D 75KM (AJA)Wyświetleń: 4070

Volkswagen Transporter T4 FL 2.4 D 75KM (AJA)

Okres produkcji: 1996-2003

Wersje nadwozia: furgon platforma

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2370
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]160
Doładowaniebrak
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna140
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]11.5
Spalanie - trasa [l/100km]8.5
Spalanie - średnie [l/100km]9.6

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco 8000 lub 1rok
Wymiana rozrząduco 80.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPNie
DwumasaNie
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 7

Średnie: 9

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 2):
(8.13)
Żywotność
 10/10
Awaryjność
 6.5/10
Spalanie
 8/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

T4 22.03.2020
Średnia:
(6.25)
Tak
"Chciałem poprawić tego silnika. Silnik nie posiada turbiny. Jest to najprostszy diesel. Ilosc cylindrów to 5. Bardzo duże przebiegi posiada ten silnik. "
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (3/10)
Spalanie
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:9l/100km

Zalety:Prosta konstrukcja. Jak dbasz to masz. Jazda bezawaryjną.
Wady:Bardzo duże przebiegi. Częste awarie w wyniku nie dbania przez właścicieli.
1994 / 689500
bulwa 11.02.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"motorek praktycznie niezniszczalny,zreszta jak i cale auto.ze wzgledu na wiek problemy z rdza.raz tylko niechcial odpalic ale spalone byly wszystkie swiece zarowe/po dluzszym kreceniu jednak zapalil/ CO TU JESZCZE DODAC -SZKODA ZE JUZ NIEPRODUKUJA TAKICH AUTEK"
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (10/10)
Spalanie
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:niewieml/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:niewieml/100km

Zalety:auto praktycznie BEZOBSLUGOWE
Wady:rdza ale to juz lata
t4/ 2000/420 000