Mercedes-Benz

Mercedes Klasa A W177 FL 220 d 190KM DCT (OM654q.92)

55
Kategoria: Mercedes Klasa A

Dane techniczne

Mercedes Klasa A W177 FL 220 d 190KM DCT (OM654q.92)
Pojemność [cm3] 1950
Moc [KM] 190
Moment obrotowy [Nm] 400
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 8-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 235
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 7.2

Lata produkcji: od 2022

Nadwozie: hatchback sedan

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 5.5L

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju
Ilość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
180 d OM654 116KM 0.0 0 0 5.5 l/100km
200 d OM654q 150KM 0.0 0 0 5.4 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.0)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 8.0L

Trasa 6.5L

Najbardziej awaryjna część

23%
15%
15%
8%
8%
15%
8%
8%
0%
Suma głosów: 13

Opinie użytkowników

23.01.2025 Mercedes Klasa A W177 2024r. / 4000 km
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 8.0L

Trasa 6.5L

Opinia: Samochód niezbyt nadaje się na bardzo krótkie odcinki przejazdów rzędu kilku km ze względu na powolne osiąganie temperatury roboczej przez silnik. Jest za to prestiżowy, ładny i dość oszczędny jeśli chodzi o spalanie paliwa, ale tak jak wspomniano wyżej, dopiero po rozgrzaniu silnika. Można go
Zalety: Mały promień skrętu. Czytelne zegary. Małe spalanie paliwa po osiągnięciu przez silnik temperatury 90 st.C. Czytelny system infotainment. Asystent głosowy. Czytelny system nawigacji. Prosta obsługa tempomatu. Prestiżowy. Ładny.
Wady: Silnik wolno się rozgrzewa. W zimę temperaturę 90 st. C osiąga dopiero po ok. 30min jazdy. Dopóki nie osiągnie tej temperatury, to pali 1,5-2 razy więcej niż po jej osiągnięciu. Producent nie informuje w instrukcji obsługi o procedurze wypalania DPF, samochód też nie wyświetla żadnej
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

23%
15%
15%
8%
8%
15%
8%
8%
0%
Suma głosów: 13